کد خبر:3117
پ
فاقد تصویر شاخص

شرکت کاسپین موفق به دریافت نشان ملی مشتری مداری شد

صدای پول: در دومین همایش ملی مدیران مشتری مدار کشور که در روز یک شنبه مورخ ۱۹ آذرماه ۹۶ در محل کتابخانه ملی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد،شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین نشان ملی مشتری مداری دریافت کرد. به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی  بانک پارسیان به نقل ازشرکت تامین […]

صدای پول: در دومین همایش ملی مدیران مشتری مدار کشور که در روز یک شنبه مورخ ۱۹ آذرماه ۹۶ در محل کتابخانه ملی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد،شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین نشان ملی مشتری مداری دریافت کرد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی  بانک پارسیان به نقل ازشرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین، در این رویداد، مدیران و اساتید این شرکت ضمن ارایه پنل های آموزشی ،CRM با توجه به نقش مهم این شرکت در مسوولیت اجتماعی و حمایت از مردم آسیب دیده زلزله زده غرب کشور، پس از انجام ارزیابی های اعلامی،شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین موفق به دریافت نشان ملی مشتری مداری شد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

شماره ثبت:۸۲۸۳۲
۰۹۱۹۶۰۰۱۳۳۶

پایگاه خبری تحلیلی صدای پول تلاش دارد با استفاده از کارشناسان و صاحینظران حوزه بازار پولی و مالی، ضمن انتشار اخبار و رویدادهای مهم این عرصه، تحلیل های داخلی و بین المللی این حوزه از اقتصاد را به درستی به مخاطبان عرضه نماید.

شماره ثبت: 82831