تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 3117 تاریخ انتشار : 21 آذر 1396

صدای پول: در دومین همایش ملی مدیران مشتری مدار کشور که در روز یک شنبه مورخ ۱۹ آذرماه ۹۶ در محل کتابخانه ملی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد،شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین نشان ملی مشتری مداری دریافت کرد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی  بانک پارسیان به نقل ازشرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین، در این رویداد، مدیران و اساتید این شرکت ضمن ارایه پنل های آموزشی ،CRM با توجه به نقش مهم این شرکت در مسوولیت اجتماعی و حمایت از مردم آسیب دیده زلزله زده غرب کشور، پس از انجام ارزیابی های اعلامی،شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین موفق به دریافت نشان ملی مشتری مداری شد.

 

Twitter Google+ Facebook
180 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها