تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024

ویژه خبری

برترین نشان عالی مسئولیت اجتماعی ایران و‌لوح سرآمدی روابط عمومی به مدیر روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه رسید کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد اسامی برگزیدگان «ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه» اعلام شد آی‌بی‌شاپ پیشرو در آموزش مالی و سرمایه گذاری های هوشمندانه برای جبران کسری بودجه نباید تنها به سمت انتشار اوراق بدهی و خرانه برویم رشد ۲۲ درصدی درآمدهای نفت سپاهان در نیمه نخست سال جاری ۲۹ مهر، مراسم چهل و چهارمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن امکان وکالتی نمودن حساب مشتریان بانک سپه در طرح فروش خودروهای وارداتی بازار سرمایه مستعد رشد است همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی ایران شد مراسم قرعه‌کشی هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا برگزار شد شرکت” راموفارمین” به بخش خصوصی واگذار شد فراخوان هم‌اندیشی تبیین استراتژی‌ها در شرکت‌های گروه ایکیدو منتشر شد متعهد بودن به مشتریان، اصلی‌ترین دغدغه بیمه رازی دومین مرحله قرعه‌کشی کمپین ستاره‌های باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد/ جوایز هیجان‌انگیز برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان تصویربرداری مستند داستانی فرش تهران آغاز شد

0

حفظ بلند مدت مشتریان وظیفه اصلی مجتمع تخصصی آراز بیمه رازی

  • کد خبر : 94279
  • 11 بهمن 1401 - 10:20
حفظ بلند مدت مشتریان وظیفه اصلی مجتمع تخصصی آراز بیمه رازی

مدیرعامل بیمه رازی وظیفه اصلی مجتمع تخصصی آراز را حفظ بلند مدت مشتریان خاص شرکت دانست و گفت: مجتمع‌های تخصصی خدمات به‌روز و متفاوت به مشتریان بزرگ ارائه خواهند کرد. به گزارش صدای پول  نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در حاشیه افتتاح مجتمع تخصصی […]

مدیرعامل بیمه رازی وظیفه اصلی مجتمع تخصصی آراز را حفظ بلند مدت مشتریان خاص شرکت دانست و گفت: مجتمع‌های تخصصی خدمات به‌روز و متفاوت به مشتریان بزرگ ارائه خواهند کرد.

به گزارش صدای پول  نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در حاشیه افتتاح مجتمع تخصصی آراز، با تاکید بر نقش تاثیرگذار نیروی انسانی بر عملکرد شرکت و شعب اظهار کرد: مجتمع‌های تخصصی همچون مجتمع تخصصی آراز در راستای ارائه خدمات به‌روز و متفاوت به مشتریان بزرگ که نقش تاثیرگذاری بر اقتصاد و صنعت کشور دارد، راه‌اندازی می‌شوند.

او از ویژگی‌های مجتمع‌ تخصصی آراز به ساختار مجتمع و بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص اشاره کرد و یادآور شد: جذب و نگهداشت مشتریان ویژه از وظایف جدی و اساسی مجتمع تخصصی آراز است که با تلاش همکاران و شبکه فروش بانک صنعت و معدن در پرتفوی بیمه رازی قرار گرفته که بیمه رازی از طریق مجتمع‌های تخصصی به دنبال حفظ بلندمدت مشتریان بزرگ است.

مدیرعامل بیمه رازی افزود: همکاران مستقر در مجتمع‌های تخصصی بیمه رازی که خدمات ویژه به مشتریان خاص ارائه می‌کنند، دارای بالاترین سطح اختیارات خواهند بود و به عنوان روسای ادارات در ساختار اداری بیمه رازی شناخته می‌شوند.

رضایت بیمه‌گذار در مدت زمان کوتاه

همچنین در حاشیه این جلسه موسوی- کارگزار بیمه رازی که رابط بیمه رازی و بانک صنعت و معدن است، خبر از کسب حداکثری رضایت بانک صنعت و معدن از خدمات بیمه رازی داد و گفت: بانک صنعت و معدن در هفته‌های اخیر که خدمات به‌روز و متفاوتی را نسبت به گذشته از بیمه رازی دریافت کرده است، بالاترین میزان رضایت را دارد.

او ادامه داد: بانک صنعت و معدن در سال‌های گذشته از دیگر شرکت‌های صنعت بیمه خدمات دریافت کرده‌اند که در حال حاضر با دریافت خدمات متفاوت از سوی شرکت بیمه رازیرضایت و آرامش خاصی را تجربه کرده‌اند.

 

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=94279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها