• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

ویژه خبری

همایش نخستین کاربرد متاورس ایرانی در ارتباطات برگزار شد مدیر اکتشاف از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید بعمل آورد منتخب بانک صادرات ایران در روز تعطیل پنجشنبه فعال هستند افزایش ۵۶ درصدی سود خالص بانک صادرات ایران نشست استمرار موفق طرح فروش بیمه نامه حامی خانه و خانواده برگزار شد رشد بیش از ۱۳۰۰ درصدی کارمزد خدمات ارزی بانک آینده کرمانشاه بر مدار اینترنت فوق سریع فیبر نوری قرار گرفت صورت های مالی سال ۱۴۰۲ بانک کشاورزی تصویب شد شکستن رکورد تاریخی تولید پلی اتیلن در پتروشیمی امیرکبیر در چهار ماهه نخست سال جاری معرفی پروژه Net Zero شرکت نستله: راهکاری برای آینده‌ پایدار افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات توسعه اقتصادی کشور ها بدون تبادلات بین المللی امکان پذیر نیست اضافه شدن هزینه ۲۰هزار تومانی هلال احمر به حق بیمه اربعین «رسانا»، جدیدترین صندوق سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه در هفتم مرداد ماه پذیره‌نویسی می‎شود روی خط سند راهبردی ۵ ساله رو به جلو حرکت می‌کنیم تمدید جشنواره ستارگان زندگی بیمه ایران

0

حفظ بلند مدت مشتریان وظیفه اصلی مجتمع تخصصی آراز بیمه رازی

  • کد خبر : 94279
  • 11 بهمن 1401 - 10:20
حفظ بلند مدت مشتریان وظیفه اصلی مجتمع تخصصی آراز بیمه رازی

مدیرعامل بیمه رازی وظیفه اصلی مجتمع تخصصی آراز را حفظ بلند مدت مشتریان خاص شرکت دانست و گفت: مجتمع‌های تخصصی خدمات به‌روز و متفاوت به مشتریان بزرگ ارائه خواهند کرد. به گزارش صدای پول  نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در حاشیه افتتاح مجتمع تخصصی […]

مدیرعامل بیمه رازی وظیفه اصلی مجتمع تخصصی آراز را حفظ بلند مدت مشتریان خاص شرکت دانست و گفت: مجتمع‌های تخصصی خدمات به‌روز و متفاوت به مشتریان بزرگ ارائه خواهند کرد.

به گزارش صدای پول  نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در حاشیه افتتاح مجتمع تخصصی آراز، با تاکید بر نقش تاثیرگذار نیروی انسانی بر عملکرد شرکت و شعب اظهار کرد: مجتمع‌های تخصصی همچون مجتمع تخصصی آراز در راستای ارائه خدمات به‌روز و متفاوت به مشتریان بزرگ که نقش تاثیرگذاری بر اقتصاد و صنعت کشور دارد، راه‌اندازی می‌شوند.

او از ویژگی‌های مجتمع‌ تخصصی آراز به ساختار مجتمع و بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص اشاره کرد و یادآور شد: جذب و نگهداشت مشتریان ویژه از وظایف جدی و اساسی مجتمع تخصصی آراز است که با تلاش همکاران و شبکه فروش بانک صنعت و معدن در پرتفوی بیمه رازی قرار گرفته که بیمه رازی از طریق مجتمع‌های تخصصی به دنبال حفظ بلندمدت مشتریان بزرگ است.

مدیرعامل بیمه رازی افزود: همکاران مستقر در مجتمع‌های تخصصی بیمه رازی که خدمات ویژه به مشتریان خاص ارائه می‌کنند، دارای بالاترین سطح اختیارات خواهند بود و به عنوان روسای ادارات در ساختار اداری بیمه رازی شناخته می‌شوند.

رضایت بیمه‌گذار در مدت زمان کوتاه

همچنین در حاشیه این جلسه موسوی- کارگزار بیمه رازی که رابط بیمه رازی و بانک صنعت و معدن است، خبر از کسب حداکثری رضایت بانک صنعت و معدن از خدمات بیمه رازی داد و گفت: بانک صنعت و معدن در هفته‌های اخیر که خدمات به‌روز و متفاوتی را نسبت به گذشته از بیمه رازی دریافت کرده است، بالاترین میزان رضایت را دارد.

او ادامه داد: بانک صنعت و معدن در سال‌های گذشته از دیگر شرکت‌های صنعت بیمه خدمات دریافت کرده‌اند که در حال حاضر با دریافت خدمات متفاوت از سوی شرکت بیمه رازیرضایت و آرامش خاصی را تجربه کرده‌اند.

 

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=94279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها