تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024

ویژه خبری

برترین نشان عالی مسئولیت اجتماعی ایران و‌لوح سرآمدی روابط عمومی به مدیر روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه رسید کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد اسامی برگزیدگان «ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه» اعلام شد آی‌بی‌شاپ پیشرو در آموزش مالی و سرمایه گذاری های هوشمندانه برای جبران کسری بودجه نباید تنها به سمت انتشار اوراق بدهی و خرانه برویم رشد ۲۲ درصدی درآمدهای نفت سپاهان در نیمه نخست سال جاری ۲۹ مهر، مراسم چهل و چهارمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن امکان وکالتی نمودن حساب مشتریان بانک سپه در طرح فروش خودروهای وارداتی بازار سرمایه مستعد رشد است همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی ایران شد مراسم قرعه‌کشی هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا برگزار شد شرکت” راموفارمین” به بخش خصوصی واگذار شد فراخوان هم‌اندیشی تبیین استراتژی‌ها در شرکت‌های گروه ایکیدو منتشر شد متعهد بودن به مشتریان، اصلی‌ترین دغدغه بیمه رازی دومین مرحله قرعه‌کشی کمپین ستاره‌های باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد/ جوایز هیجان‌انگیز برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان تصویربرداری مستند داستانی فرش تهران آغاز شد

0

اجرای طرح”کارشا مال” در باشگاه مشتریان بانک ملت

  • کد خبر : 2819
  • 19 آذر 1396 - 9:46
اجرای طرح”کارشا مال” در باشگاه مشتریان بانک ملت

 صدای پول: باشگاه مشتریان بانک ملت با هدف اجرای طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان، طرح جدیدی را با عنوان”کارشا مال”، به مرحله اجرا گذارد. به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این طرح نیز همانند روال گذشته، تمامی اعضای باشگاه مشتریان در ازای خرید از شرکای تجاری معرفی شده در […]

 صدای پول: باشگاه مشتریان بانک ملت با هدف اجرای طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان، طرح جدیدی را با عنوان”کارشا مال”، به مرحله اجرا گذارد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این طرح نیز همانند روال گذشته، تمامی اعضای باشگاه مشتریان در ازای خرید از شرکای تجاری معرفی شده در وب‌سایت باشگاه مشتریان، از درصد تخفیف معین شده برای هر یک از مجموعه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

بر اساس این گزارش،  در این دوره از اجرای طرح، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت می‌توانند علاوه‌ بر خرید حضوری از شرکای  تجاری معرفی شده، از شرکای تجاری دیجیتالی مانند دیجی کالا، تپسی، اسنپ فود، آژانس مسافرتی علی بابا و… نیز به‌صورت غیرحضوری و با تخفیف خرید کنند.
در این طرح، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت در ازای واگذاری ۵ کارشا، کد تخفیف خود را از وبسایت باشگاه مشتریان دریافت و با ورود کد تخفیف در وب‌سایت شریک تجاری، خرید خود را با مبلغ کمتر انجام می‌دهند
این گزارش حاکی است، اطلاعات تکمیلی در خصوص فهرست کامل شرکای تجاری دیجیتالی، درصد تخفیف  قابل ارائه به اعضا و تعداد کارشای مورد نیاز، به طور کامل در وب‌سایت باشگاه مشتریان و زیر مجموعه منوی خرید از کارشا مال، در دسترس اعضا قرار خواهد گرفت.
لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=2819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها