تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 2819 تاریخ انتشار : 19 آذر 1396
 صدای پول: باشگاه مشتریان بانک ملت با هدف اجرای طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان، طرح جدیدی را با عنوان”کارشا مال”، به مرحله اجرا گذارد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این طرح نیز همانند روال گذشته، تمامی اعضای باشگاه مشتریان در ازای خرید از شرکای تجاری معرفی شده در وب‌سایت باشگاه مشتریان، از درصد تخفیف معین شده برای هر یک از مجموعه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

بر اساس این گزارش،  در این دوره از اجرای طرح، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت می‌توانند علاوه‌ بر خرید حضوری از شرکای  تجاری معرفی شده، از شرکای تجاری دیجیتالی مانند دیجی کالا، تپسی، اسنپ فود، آژانس مسافرتی علی بابا و… نیز به‌صورت غیرحضوری و با تخفیف خرید کنند.
در این طرح، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت در ازای واگذاری ۵ کارشا، کد تخفیف خود را از وبسایت باشگاه مشتریان دریافت و با ورود کد تخفیف در وب‌سایت شریک تجاری، خرید خود را با مبلغ کمتر انجام می‌دهند
این گزارش حاکی است، اطلاعات تکمیلی در خصوص فهرست کامل شرکای تجاری دیجیتالی، درصد تخفیف  قابل ارائه به اعضا و تعداد کارشای مورد نیاز، به طور کامل در وب‌سایت باشگاه مشتریان و زیر مجموعه منوی خرید از کارشا مال، در دسترس اعضا قرار خواهد گرفت.
Twitter Google+ Facebook
218 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها