تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 3038 تاریخ انتشار : 21 آذر 1396
صدای پول: استان یزد در رتبه نخست تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بنگاه های کوچک و متوسط تا نیمه مهرماه سال جاری قرار دارد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک تا نیمه مهرماه امسال بالغ بر دو هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در ۳۱۳ فقره به بنگاه های کوچک و متوسط تخصیص داده است.

بر این اساس بانک ملی ایران رتبه نخست پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط را از میان ۲۳ بانک مشارکت کننده در سال جاری از آن خود کرده است.

در این میان استان یزد با پرداخت ۳۳۸ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال تسهیلات، رتبه نخست تسهیلات بنگاه های کوچک و متوسط بانک ملی ایران را از آن خود کرده است.

این رقم بیش از ۱۱ درصد کل تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران در این بخش را شامل شده و ۳۷ بنگاه کوچک و متوسط نیز از آن بهره مند شده اند.

استان گلستان هم با پرداخت ۳۰۷ میلیارد و ۱۲۰میلیون ریال حدود ۱۱ درصد مجموع تسهیلات، رتبه دوم را به خود اختصاص داده و چرخ ۲۴۰ بنگاه اقتصادی را به حرکت درآورده است.

رتبه سوم پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط بانک ملی ایران نیز به استان مرکزی اختصاص دارد که سهم آن معادل ۹.۲۸ درصد مجموع تسهیلات پرداختی است.

 بنگاه های اقتصادی این استان معادل ۲۶۸ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال از تسهیلات بانک ملی ایران را در ۲۷ فقره استفاده کرده اند.

گفتنی است کل پرداختی بانک ها به بنگاه های کوچک و متوسط در مدت مذکور، بیش از ۱۴ هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال و سهم بانک ملی ایران از این رقم بیش از ۲۰ درصد بوده است.

همچنین تعداد تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران از کل یک هزار و ۴۷۲ فقره تسهیلات، بیش از ۲۱ درصد بوده است.

Twitter Google+ Facebook
202 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها