تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 96154 تاریخ انتشار : 27 اسفند 1401

سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره بیمه میهن در پیامی، فرا رسیدن عید نوروز و سال ۱۴۰۲را به هم میهنان و تمامی ذینفعان این شرکت تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

سلام علیکم؛
شکفتن گل­ها در پی زمستان سرد و بی روح، نشان از حیات مجدد طبیعت و نو شدن دارد و تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت و ورود به ماه ضیافت الله، جان­ها را صیقل می­دهد چرا که ما در بهار طبیعت، نو شدن محیط اطراف را با چشم ظاهر می بینیم و خداوند متعال نیز بهار معنویت، ماه مبارک رمضان را برای نو شدن نفسِ ما برقرار کرده است؛ باشد که به برکت این تقارن میمون همه ما شامل لطف و رحمت حق تعالی قرار بگیریم.
روزهای نوید بخش بهار و سال نو را حضور اهالی سختکوش صنعت بیمه بویژه “هم میهمان” عزیزم تبریک و شادباش می­گویم و امیدوارم به لطف حق تعالی؛ سال جدید، سالی سرشار از تندرستی، شادکامی و توأم با خیر و برکت برای همه ما باشد.
شرکت بیمه میهن در دوره مدیریت جدید وارد عصر جدیدی از فعالیت­های خود شده است که انتظار می رود با حمایت سهامداران گرامی و همراهی و مساعی اعضای محترم هیئت مدیره، در سال پیش رو با اتکاء به سرمایه ­های انسانی کارآمد و منسجم و قابلیت­ های درون سازمانی و با استفاده از فناوری­ها و ابزارهای نوین و ایجاد مزیت­های رقابتی، گام­های بلند و استواری برای تحقق اهداف راهبردی و اعتلای میهن عزیزمان برداریم و خدمات کیفی مطلوب و رضایت بخش به مشتریان و بیمه گذاران عرضه نمائیم.
افزایش سرمایه، تغییر مدل کسب وکار به مدل فناورانه حداکثری، افزایش پورتفوی وکسب سود پایدار، توسعه بهره وری نیروی انسانی، ارائه طرح­ها و محصولات جدید بیمه­ ای، خلق ارزش و توسعه پایگاه اجتماعی از جمله اهداف و برنامه ­های بیمه میهن است که در سال پیش رو برای دستیابی به آنها تلاش خواهیم کرد.
بر این باوریم که تحقق این اهداف و برنامه­ها و موفقیت بیمه میهن در بازار پُر رقابت موجود، در سایه راهبری، تدبیر و درایت اعضای محترم هیئت مدیره، اعمال مدیریت متعهدانه و هوشمندانه و در سایه انسجام، همدلی و تلاش همه جانبه آحاد همکاران و شبکه فروش میسر خواهد بود.
به امید اینکه سال ۱۴۰۲ آغاز حرکتی پرشتاب در عرصه ­های نو برای بیمه میهن باشد و ما در این مجموعه بتوانیم با ایجاد خلاقیت و نوآوری و ارائه طرح­های بیمه ­ای متناسب با نیازهای جامعه و ارتقای سطح کیفی خدماتِ پس از فروش، مسیر رشد و تعالی فعالیت­ های بیمه ­گری خود را بیش از پیش هموارتر سازیم و با جلب رضایت و اعتماد همه ذینفعان بویژه بیمه گذاران، خدمتگزاری صادق برای مردم شریف ایران و بیمه گذاران عزیز باشیم.
تندرستی، سرافرازی و عاقبت بخیری فعالان صنعت بیمه و هم میهنان عزیزم را در سال پیشِ رو از خداوند متعال خواستارم.
سیدهادی شیخ الاسلامی

Twitter Google+ Facebook
208 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها