تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 91137 تاریخ انتشار : 9 آذر 1401

سیدهادی شیخ الاسلامی، مدیرعامل بیمه میهن در آستانه ۱۳ آذر، روز ملی بیمه؛ این روز خجسته را به اهالی صنعت بیمه کشور و همکاران خود در شرکت بیمه میهن تبریک گفت.

به گزارش صدای پول از روابط عمومی؛ مدیرعامل بیمه میهن در پیام خود ضمن تاکید بر نقش کلیدی صنعت بیمه در توسعه اقتصادی و پیشرفت و شکوفایی کشور و ایجاد امنیت و اطمینان بخشی به آحاد جامعه، روز بیمه را به تلاشگران این عرصه، تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

روز ملی بیمه فرصت مغتنمی است تا با معرفی کارکردها و دستاوردهای صنعت بیمه و نیز فرصت‌های پیش رو، با تکیه بر دانش فنی، نوآوری و خلاقیت؛ نقش کلیدی بیمه را در ایجاد امنیت، القای آرامش و اطمینان بخشی به آحاد جامعه و فعالان اقتصادی تبیین نمائیم و با اقناع مردم، زمینه بهره‌ مندی اقشار مختلف جامعه از خدمات این صنعت را فراهم سازیم.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بیمه میهن، با افتخار ضمن تبریک ۱۳ آذر روز ملی بیمه به تمامی فعالانِ عرصه صنعت بیمه بویژه همکاران ساعی و پرتلاشم در بیمه میهن، تلاش­های بی وقفه و خستگی ناپذیر تلاشگران این عرصه را ارج می­­نهم و از خداوند سبحان شادکامی و توفیق روز افزونِ اهالی این صنعت را در خدمت به مردم عزیزمان مسئلت می نمایم.
امید است صنعت بیمه کشور با عنایت خداوند متعال و همدلی و کوشش شبانه روزی کارکنان و مسئولان با تکیه بر نیروهای توانمند و متعهد و بهره گیری مناسب از فرصتهای رشد و توسعه، بتواند با ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات خود، پایه های اقتصاد کشور را تحکیم بخشد و فصلی غرورآفرین برای مردم و اقتصاد کشور رقم بزند. دوام توفیقات همه عزیزان صنعت بیمه را از خداوند متعال خواستارم.

سیدهادی شیخ الاسلامی

 

Twitter Google+ Facebook
90 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها