تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 2044 تاریخ انتشار : 8 آذر 1396

صدای پول:نشست سرمایه‌گذاری فناوری «TIM ۲۰۱۷» با حضور صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه کشورهای عضو «دی ۸» هفته آتی به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش صدای پول به نقل از ایبنا- در نشست سرمایه‌گذاری فناوری «TIM ۲۰۱۷» که با حضور صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه کشورهای عضو «دی ۸» که هفته آینده در تهران برگزار می شود ، برنامه هایی همانند «سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌های بحث و گفتگو، ارائه تجربیات و مدل‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر برگزیده، ارائه داستان تعامل استارت‌آپ‌های منتخب با سرمایه‌گذاران، جلسه ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های نوپا (Pitch Deck) و کارگاه‌های آموزشی» مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین توسط کارگروه علمی این نشست موضوعاتی همچون «سرمایه‌گذاری شرکتی (CVC)، سرمایه‌گذاری مشترک، ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا، قوانین مرتبط با صندوق‌ها و نیز کسب و کار فرشتگان سرمایه‌گذار» به عنوان محتوای پنل‌های نشست انتخاب شده و از متخصصان این حوزه از کشورهای اسلامی برای ارائه آخرین دستاوردها و نظرات مرتبط دعوت شده است.

لازم به ذکر است نخستین نشست سرمایه‌گذاری فناوری «دی ۸» با محوریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه در تاریخ ۱۳ و ۱۴ آذر ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود.

Twitter Google+ Facebook
307 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها