تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 2193 تاریخ انتشار : 11 آذر 1396

 

صدای پول:در آستانه روز ملی بیمه و در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران‌ ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین، نرم افزار موبایل این شرکت با حضور مشاورعالی بانک اقتصادنوین، مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بیمه‌نوین رونمایی شد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، اپلیکیشن این شرکت شامل پرونده شخصی بیمه ای کاربران بوده که تمامی پرداخت ها، دریافت ها و سابقه بیمه ای را با در نظر گرفتن امنیت داده ای و اطلاعات کاربر در اختیار وی قرار می دهد.

برنامه نرم افزاری بیمه نوین شامل ویژگی ها و خدمات منحصر به فردی است به طوری که امکان دسترسی آسان و ایمن به اطلاعات بیمه نامه، مشاهده پرداخت های بیمه ای هر فرد، امکان پرداخت اقساط و نمایش مبالغ دریافت شده توسط فرد، امکان مشاهده خسارت ها در آن پیش بینی و طراحی شده است. علاوه بر این بیمه گذاران و کاربران گرامی می توانند شعب و نمایندگی های این شرکت را براساس منطقه جغرافیایی روی نقشه مکان یایی کرده و یا از طرح ها و جشنواره های فروش این شرکت از طریق این برنامه نرم افزاری مطلع شوند.

 

نرم‌افزار موبایل بیمه نوین با رویکرد سهولت، سرعت و امنیت خدمت‌رسانی در تمامی مراحل به بیمه‌گذاران محترم طراحی و معرفی شده و برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios در لینک‌های https://cafebazaar.ir/app/air.com.mteamapps.BimeNovin/?l=fa و https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.mteamapps.BimeNovin قابل دسترس است.

 

 

Twitter Google+ Facebook
304 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها