تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 462 تاریخ انتشار : 10 آبان 1396

صدای پول:پانل گروه مالی پاسارگاد با عنوان «معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی پاسارگاد» در نهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی برگزار شد

به گزارش صدای پول و به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ پاسارگاد، در این پانل تخصصی محمد پورغلامعلی، رییس اداره بانکداری اختصاصی و شرکتی بانک‌ پاسارگاد در خصوص ایجاد تعاملات صحیح با تأمین‌ مالی کنندگان خارجی گفت: ایجاد تعاملات صحیح با تأمین مالی‌کنندگان خارجی برای معرفی پتانسیل سرمایه‌گذاری، آگاهی از شرایط عمومی کسب و کار در کشور، ارائه خدمات بانکی و مرتبط، از اصلی‌ترین نقش‌های مؤسسات پولی و مالی در اقتصادهای رو به توسعه است.

وی ادامه داد: از ویژگی‌های گروه مالی پاسارگاد می‌توان به حضور در بخش واقعی و مالی اقتصاد، توجه به اسناد بالا دستی در سازماندهی محورهای کسب و کار، توجه به زنجیره ارزش در ایجاد کسب و کار، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و … اشاره کرد. سپس نمایندگان هر یک از شرکت‌های گسترش انرژی پاسارگاد، میدکو، فناپ، نسیم سلامت پاسارگاد و شناسا به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، خدمات، طرح‌ها ‌و پروژه‌های حال و آینده خود پرداختند.

گفتنی است، گروه مالی پاسارگاد در نهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (Kish Invex ۲۰۱۷ ) که از ۸ الی ۱۱۱ آبان‌ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برپاست فعالانه حضور دارد و حامی مالی  برگزاری این رویداد است. در این نمایشگاه برخی از شرکت‌های این گروه مالی شامل بانک‌پاسارگاد، گسترش انرژی پاسارگاد، میدکو، فناپ، بیمه‌ی پاسارگاد، نسیم سلامت پاسارگاد، شناسا و پرداخت الکترونیک پاسارگاد به معرفی خدمات ‌و پروژه‌های خود می‌پردازند.

در دوره‌ی جاری این نمایشگاه بیش از ۲۷۰ مجموعه‌ی داخلی و ۷۰ شرکت‌کننده از بیش از ۲۵ کشور در ۲۱ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی حضور دارند و همزمان با برپایی این نمایشگاه بیش از ۲۴ همایش و نشست تخصصی با حضور هیأت‌های عالی‌رتبه داخلی و خارجی، نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذاری و علاقه‌مندان در حال برگزاری است.

Twitter Google+ Facebook
10,985 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها