تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 65367 تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1400

مراسم رونمایی از سند آموزشی سال۱۴۰۰ شرکت بیمه “ما” با حضورحجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره، سایر  اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت بیمه “ما” برگزار شد.
به گزارش صدای پول از روابط عمومی مدیر سرمایه انسانی و آموزش شرکت بیمه “ما” با اعلام این خبر گفت: از زمان راه اندازی شرکت تاکنون، آموزش کارکنان و شبکه فروش همواره سیر صعودی داشته است .
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرایی کردن سند توسعه آموزشی ۱۴۰۰، از سیاست های شرکت در سال جاری است. در سال جدید با فراهم کردن زیرساخت های لازم و تبیین برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت، درصدد اجرای سریع تر این طرح هستیم.
طراحی سند آموزشی سال ۱۳۹۹ نیز با تعامل و همکاری همه مدیران ستادی و فنی شرکت انجام شده بود که بر اساس آن، شاهد افزایش ۱۰ برابری آموزش نسبت به سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۳۱۹۳۵۸ نفر ساعت آموزش بوده ایم که توسط همکاران در شرکت برگزار شده بود.
مدیر سرمایه انسانی در بخش دیگری  به استراتژی۳۴۰۰۰  منابع انسانی اشاره کرد و گفت: این مدیریت سعی کرده است مطابق با استراتژی های تبیین شده، مدیریت سرمایه انسانی را با رویکرد ۳۴۰۰۰ پیاده سازی کرده و مراحل هفتگانه بلوغ سازمانی را که به پیاده سازی شاخص ها و معیارهای این مدل در حوزه زیرسیستم آموزش، یادگیری و مدیریت دانش اختصاص  دارد را اجرایی کند.
روابط عمومی بیمه “ما”

Twitter Google+ Facebook
205 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها