تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 2008 تاریخ انتشار : 8 آذر 1396
صدای پول:هیات مدیره شرکت بیمه ملت پس از تصویب افزایش سرمایه پیشنهاد خود را برای بررسی و اخذ مجوز به سازمان بورس اوراق بهادار ارائه کرد.
 به گزارش صدای پول به نقل از  روابط عمومی بیمه ملت- که با ۲۸۵۰ میلیارد ریال سرمایه فعالیت می کند، قصد دارد این سرمایه را به مبلغ ۳۳۰۰ میلیارد ریال برساند. بنا بر تصویب جلسه روز ۸ آذر ۹۶ هیات مدیره این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین خواهد شد و هدف از این افزایش سرمایه افزایشسهمنگهداریوتوانسودآوریشرکت اعلام شده است.

گفتنی است آخرین افزایش سرمایه شرکت پیش از این در تاریخ ۲۲ فروردین ۹۵ صورت پذیرفته بود و سرمایه شرکت از مبلغ ۲۶۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۲۸۵۰ میلیارد ریال رسید و پس از گذشت حدود یک سال ونیم بار دیگر تفزایش سرمایه در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

بنابراین گزارش درآمد هر سهم شرکت بیمه ملت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ مبلغ ۲۴۰ ریال پیش بینی شده و شرکت در گزارش عملکرد ۶ ماهه منتهی به شهریور خود اعلام کرده که با تحقق ۱۰۸ ریالی این درآمد بودجه را ۴۵ درصد پوشش داده و طبق پیش بینی ها عمل کرده است. ضمن این که آخرین قیمت هر سهم این شرکت ۱۸۲۴ ریال است.

Twitter Google+ Facebook
337 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها