تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 71953 تاریخ انتشار : 19 مهر 1400

«بیمه زندگی بیمه تعاون، کامل‌ترین قرارداد بیمه‌ای شرکت‌های بیمه کشور است» این اظهار نظر سرپرست مدیریت بیمه های زندگی بیمه تعاون در حاشیه مراسم افتتاح «نخستین شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی» در بهمن ماه ۱۳۹۹ بود؛ حال وی بیان می کند که این سبد کامل، باز هم در حال پربار تر شدن است.

به گزارش  صدای پول ، محمدحسین یوسفی، سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی شرکت بیمه تعاون معتقد است که «در بیمه زندگی بیمه تعاون، کامل‌ترین و جامع‌ترین بیمه‌نامه حال حاضر کشور ارائه خواهد شد و ویژگی‌هایی همچون معافیت‌ها، پرداخت مستمری ‌ها، پوشش بیمه‌ای حوادث، بیمه تکمیلی و… در این بیمه‌نامه لحاظ شده است».
وی مطرح می کند که دارنده این بیمه نامه «می‌تواند از خدمات بیمه درمان شامل پرداخت هزینه دندان‌پزشکی، تجمیع پاراکلینیکی، بستری و جراحی برخوردار شده» و از خدماتی چون «پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و محل کاربهره‌مند می‌شود».
«پوشش معافیت بیمه‌گزار از پرداخت حق بیمه به علت فوت در اثر حادثه»، «پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه»، «پرداخت خسارت در صورت ابتلا به پنج بیماری خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن» و «پرداخت هزینه به بیماران مبتلا به کرونا» از دیگر مواردی بود که در طرح بیمه زندگی دیده شده بود.
سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی بیمه تعاون در این گفت و گو مطرح کرد که علاوه بر مواردی که پیشتر در خصوص ویژگی های بیمه زندگی این شرکت گفته شده بود، بنا دارد پوشش «هزینه های مشاوره درمانی» را نیز به این رشته اضافه کرده و بسته تکمیلی تری را برای مشتریان فراهم کند.
یوسفی در تشریح این خدمت توضیح داد: این کار به منظور کمک به آرامش هرچه بیشتر جامعه در شرایط کنونی بوده و به عنوان مسئولیت اجتماعی شرکتی نیز در نظر گرفته می‌شود.
وی اضافه کرد: بحث دیگر در خصوص تغییرات بیمه های خاص در بیمه های زندگی هست که بیش از پیش به نفع بیمه‌گزاران خواهد بود.
سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی بیمه تعاون در ادامه به جشنواره های بیمه زندگی که از اردیبهشت سال‌جاری آغاز شده بود اشاره کرد و گفت: در حال برنامه ریزی بر روی مرحله دوم جشنواره های بیمه های زندگی هستیم که این جشنواره به صورت ماهانه برگزار شده و در پی آن نحوه عملکرد نمایندگان و مشاوران نیز بررسی شده و چنانچه وصولی های جدید بتوانند مبلغی بیش از ۵ میلیون تومان باشند، جوایزی به شبکه فروش اهدا خواهد شد.
یوسفی ادامه داد: همچنین این فرایند برای بیمه گزاران نیز در نظر گرفته شده و هم اکنون در ۴ ماه گذشته ضمن برگزاری جشنواره جوایزی به بیمه گذاران تخصیص داده شده است.
وی در ادامه به اقدامات پیش روی این واحد نیز اشاره کرد و مطرح کرد: نرم افزار کارمزد از جمله اقدامات کاربردی و اثرگذار است که پس از فرایند نهایی جزئیات آن مطرح خواهد شد.
سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی بیمه تعاون ادامه داد: مبحث دیگر پروژه #۷۴۱* است که با این فرایند بیمه گزاران می‌توانند بدون حضور به بانک، فرایند پرداخت اقساط بیمه خود را انجام داده و این مهم به منظور تسهیل در امور و تسریع در پرداخت و نیز کاهش مراجعات حضوری برای مشتریان انجام شده است.
یوسفی همچنین به دیگر فعالیت واحد تحت مدیریت خود اشاره کرد و افزود: دیگر فعالیتی که توسط این واحد به صورت مستمر در حال انجام است، «رادیو لبخند زندگی» بوده که در راستای آموزش های بیمه، توضیح در خصوص بیمه های زندگی، گفت و گو با بیمه گزاران، مدیران بیمه ای و شبکه فروش و نیز ایجاد نشاط و سرگرمی راه اندازی شده است.

Twitter Google+ Facebook
125 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها