تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 72476 تاریخ انتشار : 27 مهر 1400

 

رییس فراکسیون سالمندان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت باید پوشش بیمه ای سالمندان را در اولویت قرار داده و پیگیری های لازم را انجام دهد.

 

 

محمدعلی محسنی بندپی درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، با اشاره به ضرورت توجه به مسائل بهداشتی و درمانی سالمندان از سوی سازمان های بیمه گر گفت: فراکسیون سالمندان مجلس شورای اسلامی تاکنون در راستای کاهش مشکلات سالمندان جلسات و نشست هایی را برگزار کرده است که اخیرا هم نشستی با هدف تدوین سند ملی سالمندی و بررسی اصلاحات و ایرادات آن برگزار شد.
نماینده مردم نوشهرو چالوس در مجلس شورای اسلامی افزود: رفع نیازهای بهداشتی و درمانی سالمندان نیازمند تخصیص اعتبارات و منابع مناسب است، لذا دربودجه سال آینده باید اعتبارات مورد نیاز را به این قشر از جامعه اختصاص داشت؛ در غیر این صورت سند ملی سالمندان را نمی توان به درستی اجرایی کرد.
رییس فراکسیون سالمندان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون تردید هر گونه مصوبه ای در مجلس درباره سالمندان وابسته به در نظر گرفتن اعتبارات مناسب است، به عنوان مثال پوشش بیمه ای یک مدلی از توسعه یافتگی است که سازمان بیمه سلامت باید با توجه به اعتبارات، در این خصوص پیگیری های لازم را انجام دهد./

Twitter Google+ Facebook
178 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها