تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 91599 تاریخ انتشار : 16 آذر 1401

همزمان با روز بیمه، علیرضا هادی مدیرعامل بیمه باران در جلسه‌ای با حضور مدیران و کارشناسان ستاد این شرکت بیمه‌گر حضور پیدا کرد و از سروناز درواری عضو هیات‌مدیره و مدیر فنی بیمه‌های زندگی به دلیل کسب رتبه کارمند برتر سال ۱۴۰۱ در شرکت بیمه باران تقدیر کرد.

به گزارش  صدای پول  به نقل از روابط عمومی، در این نشست که معاونان، مدیران و کارکنان شرکت حضور داشتند، هادی با اشاره به اهمیت گرامی‌داشت روز بیمه گفت:روز بیمه، برای ما اهالی این صنعت، فرصتی برای تقویت هم‌گرایی و گرامی داشت سرمایه انسانی است. زیرا در چنین روزی، بازنگری مفاهیمی همچون امید، زندگی، نوع‌دوستی، آسایش و آرامش تبدیل به ضرورت می‌شوند تا با تجدید قوا بار دیگر بتوانیم با نوآوری و همدلی نیازهای امروز جامعه را شناسایی کنیم و راهی برای مرتفع کردن آن‌ها بجوییم.

مدیرعامل بیمه باران افزود: به همین جهت بر خود واجب می‌دانم که ضمن عرض تقدیر از تمامی صنعت‌گران بیمه برای ترویج امید و امنیت در سطح جامعه، به تمامی مدیران، کارکنان و اعضای شبکه فروش بیمه باران روز ارزشمند بیمه را تبریک می‌گویم.

او در ادامه افزود: با خدمت متعهدانه و سختکوشانه می‌توان مسیر موفقیت را در این صنعت زودتر از آنچه تصور می‌شود، طی کرد. شاید برای افرادی که در آستانه مسیر حرفه‌ای خود قرار گرفته‌اند، نیل به درجات بالاتر کمی دور از دسترس به نظر برسد. اما طی سال‌ها فعالیت خود در این صنعت به درستی مشاهده کردم که با تعهد، تخصص و سختکوشی می‌توان به دوردست‌ترین اهداف نیز رسید.

مدیرعامل بیمه باران در ادامه با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در شرکت‌ها گفت: امروزه جذب، حفظ و نگهداشت نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف است. در صنعت بیمه نیز با وجود نیروهای متخصص و تلاشگر، باید در جهت نوین‌ترین سیاست‌های توسعه سرمایه انسانی گام برداشت زیرا توجه به این حوزه، یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها برای سازمان‌ها خواهد بود.

او در تشریح فعالیت‌های مدیر بیمه‌های زندگی بیمه باران افزود: انتخاب شایسته سرکار خانم درواری به عنوان کارمند برتر صنعت بیمه، نشان از این دارد که روحیه پرتلاش، متعهد به نظم و مسئولیت‌پذیری می‌تواند نتایج درخشانی به همراه بیاورد. بدون شک این روحیه می‌تواند برای من و سایر همکاران الگو باشد.

در ادامه این نشست، درواری پس از دریافت لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود ضمن عرض تشکر از معاونان، مدیران و سایر کارکنان بیمه باران خطاب به همکاران خود گفت: با نگاه موشکافانه مدیریت بیمه باران، تمامی تلاش‌های همکاران دیده می‌شود. بنابراین در چنین شرایطی می‌توان قدم به قدم به رشد و افزایش بهره‌وری نزدیک‌تر شد و اهداف حرفه‌ای را زیر سایه تلاش و تخصص محقق کرد.

Twitter Google+ Facebook
139 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها