تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 607 تاریخ انتشار : 15 آبان 1396
 صدای پول:سامانه جامع اعتبار سنجی مشتریان و سامانه نرخ دهی الکترونیکی بیمه نامه راه اندازی می شود.
به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بیمه ایران پورکیانی، مدیرعامل بیمه ایران در آیین هشتاد و دومین سالگرد تاسیس بیمه ایران در سالن اجلاس سران اظهار داشت: بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه دولتی باید نخستین شرکتی باشد که در زمینه الکترونیکی کردن امور صدور بیمه نامه ها گام بردارد.

وی همچنین از برنامه بیمه ایران برای بهبود رتبه توانگری آن خبر داد و گفت: توانگری مالی این شرکت در سال ۹۵ در رتبه ۴ بوده است اما کمیته ویژه ای برای برنامه ریزی برای ارتقای آن تشکیل شده است تا این رتبه بهبود یابد.

پورکیانی جبران خسارت های بزرگ در بخش های مختلف اقتصادی بویژه آتش سوزی پتروشیمی ها در سال گذشته و امسال را یادآور شد و گفت: پوشش های بیمه بنگاه های اقتصادی از طریق کنسرسیومی به رهبری بیمه ایران ارایه شده است.

وی تاکید کرد: هرچند بیمه ایران یک شرکت دولتی به حساب می آید اما بزرگترین شبکه نمایندگی های بیمه را در اختیار دارد که بخش خصوصی واقعی به شمار می روند.

وی افزود: بیمه ایران از واگذاری هرچه بیشتر امور به همراه آموزش به بخش خصوصی استقبال می کنیم.

پور کیانی با بیان اینکه در قانون بیمه شخص ثالث بیمه ایران ملزم شده این نوع پوشش را برای همه متقاضیان ارایه کند، تاکید کرد: این کار به معنی کوچک کردن بازار بخش خصوصی نیست و بیمه ایران هرگز بازار بخش خصوصی را هدف قرار نداده است زیرا بر این باور است که صنعت بیمه در ایران ظرفیت های خالی بسیاری دارد که می توان با توسعه این صنعت، سهم همه شرکت ها در بازار بیمه محفوظ است.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران توسعه بیمه عمر و زندگی را اولویت این شرکت در سال های پیش رو اعلام کرد و گفت: توسعه این رشته بیمه ای طبق برنامه ششم توسعه با هدف توسعه چتر حمایت های بیمه ای از شهروندان ایرانی در دستور کار است.

Twitter Google+ Facebook
366 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها