تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 1648 تاریخ انتشار : 5 آذر 1396
صدای پول:مدیرامورحسابرسی‌وبازرسی پست بانک اعلام کرد: تمامی اطلاعات مالی و اداری صندوق آتیه رفاه کارکنان پست‌بانک‌ایران دردسترس اعضا است.
قاسم تندرو مدیر امور حسابرسی و بازرسی و عضو هیأت مدیره صندوق آتیه رفاه کارکنان پست‌بانک‌ایران در گفتگوئی اظهارداشت: با توجه به اطلاع‌رسانی های مکرر قبلی و همچنین براساس گزارش‌های واصله از بازرسان و حسابرسان اعزامی به واحدهای عملیاتی و ستادی در راستای عدم دسترسی همکاران به اطلاعات صندوق مذکور مجدداً به اطلاع می‌رساند که تمامی اطلاعات مالی و اداری این صندوق اعم از اسامی اعضاء هیات مدیره، اساسنامه، آئین نامه اجرائی، صورت های مالی سنوات گذشته و تماس با مسئولان در وب‌سایت پست بانک ایران به نشانی www.postbank.ir با عنوان صندوق آتیه و رفاه در دسترس اعضا می‌باشد.
وی افزود: هدف امور حسابرسی و بازرسی شفاف‌سازی اطلاعات است که خوشبختانه در راستای این مهم، اطلاعات موردنیاز کارکنان در اختیار آنان قرار داده شده است.
عضو هیأت مدیره صندوق آتیه و رفاه کارکنان درپایان عنوان کرد: مشاهده صورت‌های مالی صندوق فقط برای اعضاء صندوق و با وارد کردن کدملی در بخش نام کاربری و کلمه عبور امکان‌پذیر می‌باشد.
Twitter Google+ Facebook
269 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها