تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 1415 تاریخ انتشار : 1 آذر 1396

صدای پول: با گشایش شعب شهید عراقی تهران و ستارخان شیراز، تعداد شعب بانک پارسیان به ۳۲۱ شعبه رسید.

به گزارش صدای پول به نقل او روابط عمومی بانک پارسیان -با حضور دکتر عالی شوندی، فرماندار شیراز؛ مهندس خسروانی، عضو هیات مدیره و دیگر مدیران بانک پارسیان و همچنین کسبه و تجار محل. شعبه ستارخان بانک پارسبان در شیراز گشایش یافت.
فرماندار شیراز در آیین گشایش این شعبه با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و ماه ربیع الاول،گفت:بانک ها شریان حیات کشور هستند و قطعا رونق تولید و اقتصاد کشور نیازمند نقدینگی بانک ها ست.
وی خاطر نشان کرد: بانک ها توانستند با مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، ارایه خدمات نوین و همچنین مشارکت در فعالیت های اقتصادی به کمک دولت و تولید و رونق اقتصاد بشتابند.
فرماندار شیراز در ادامه بانک پارسیان را به عنوان یکی از بانک های موفق برشمرد که توانسته است در مسیر سیاست های دولت حرکت و کمک شایانی به رونق تولید و کسب و کار نماید.
عضو هیات مدیره بانک پارسیان نیز با تبریک هفته بسیج و تقدیر از تلاش دلیر مردان بسیج و سپاه در فراهم کردن امنیت اجتماعی، گفت: بانک ها نیز در حوزه امنیت اقتصادی، به عنوان متولیان بازار پول توانستند برای صاحبان کسب و پیشه و اشتعال پایدار،نقش مهمی ایفا کنند.
مهندس خسروانی در ادامه با اشاره به اینکه بانک پارسیان بانکی پیشگام در نظام بانکی است، خاطر نشان کرد: توسعه شعب این بانک در راستای افزایش کانال عرضه برای ارایه خدمات و ارزش آفرینی برای مشتریان انجام گرفته است .
وی با اشاره به سیاست های بانک پارسیان در خصوص حمایت از شرکت های دانش بنیان با استفاده از ظرفیت های شرکت های زیر مجموعه، گفت : اخیرا با همکاری بنیاد برکت نشست و کارگروه تخصصی در خصوص حمایت از شرکت های دانش بنیان برگزار شده است.
شایان ذکر است، در تاریخ ۳۰ آبان ماه،۳۲۰ مین شعبه بانک پارسیان در شهید عراقی تهران با حضور مدیران بانک، گشایش یافته است.

 

Twitter Google+ Facebook
275 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها