تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 227 تاریخ انتشار : 7 آبان 1396
 

صدای پول:شرکت های بیمه اتکائی پارتنر ری و اسکور فرانسه طی پیام های جداگانه ای انتصاب  بهاری فر را به سمت مدیر عاملی شرکت سهامی بیمه”ما” تبریک گفتند.

به گزارش  صدای پول به نقل ازمدیریت بیمه های اتکائی و امور بین الملل شرکت ،سالواتوره اورلاندو ،سرپرست بیمه های اتکائی مناطق خاورمیانه،آفریقا،روسیه و کشور های CIS ، اوکراین و ترکیه شرکت پارتنر ری در زوریخ در پیامی انتصاببهاری فر به سمت مدیر عاملی بیمه ما را تبریک گفته و همچنین از زحمات  مهندس صفدری نیز قدرانی به عمل آورده است.

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

“مایلم تا از جناب آقای صفدری بابت اعتماد و همکاری که درسال های گذشته با شرکت بیمه ما داشته ایم تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی بهترین ها را در مراحل جدید پیش رو خواستارم.

همچنین به جناب آقای بهاری فر بابت انتصاب ایشان به سمت مدیر عاملی شرکت بیمه ما تبریک گفته و در جایگاه جدید برای ایشان نیز آروزی بهترین ها و موفقیت دارم.مشتاقانه منتظر دیدار ایشان در سفر بعدی خود به تهران می باشم.”

“سالواتوره اولاندو ”

بر اساس این گزارش ، تیم مدیریت بازاریابی و امور اجرائی اتکائی شرکت اسکور  نیز در پیامی ، انتصاب جناب آقای بهاری فر به سمت مدیر عاملی بیمه ما را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح ذیل می باشد:

“مایلیم تا تبریکات فائقه خود را از این طریق به جناب آقای حجت بهاری فر به جهت انتصاب ایشان به عنوان مدیر عاملی شرکت بیمه ما انتقال و ارائه داده و آرزوی موفقیت های بیشتر را برای ایشان می نماییم.

انتصاب ایشان مصادف گردیده  است با استراتژی جدید اسکور در خصوص ورود به بازار ایران و ما حقیقتا امیدواریم این نشانه آغازی به جهت همکاری های موثر و پر ثمر دو شرکت گردد. در همین خصوص در سفر بعدی شما به پاریس صمیمانه منتظر دیدار شما هستیم.”

 

Twitter Google+ Facebook
365 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها