تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 766 تاریخ انتشار : 20 آبان 1396

صدای پول:بیمه سامان در اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی از بین ۱۵۷ شرکت دولتی و خصوصی موفق به دریافت جایزه استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی شد.

به گزارش صدای پول به نقل  از روابط عمومی بیمه سامان، هادی رهبری مدیر توسعه سرمایه‌های انسانی با اعلام این خبر اظهارداشت: برای دریافت نخستین جایزه مدیریت منابع انسانی ۱۵۷ شرکت از سازمان‌های دولتی و خصوصی و صنایع مختلف شرکت کردند و از این تعداد ۲۱ شرکت پس از گذراندن مراحل ارزیابی برای دریافت این جایزه برگزیده شدند و بیمه سامان به عنوان تنها شرکت بیمه‌ای موفق به دریافت این جایزه شد.

مدیر توسعه سرمایه انسانی شرکت بیمه سامان با تشریح اهداف جایزه ملی مدیریت منابع انسانی تصریح کرد: از آنجا که نمی توان همه فرآیندهای منابع انسانی را در زمان کوتاه مستقر کرد، استاندارد ۳۴۰۰۰ به صورت تدریجی و مرحله‌ای طراحی شده است.

وی افزود: هر مرحله تکاملی یک تغییر منحصر بفرد را در فرهنگ سازمانی می طلبد تا بتوان زمینه مناسب را برای جذب، حفظ و توسعه منابع انسانی فراهم کرد؛ یکی از ویژگی‌های جالب استاندارد ۳۴۰۰۰ آنست که به‌ عنوان یک سیستم یکپارچه در راستای اهداف و استراتژی‌ها و نیازهای سازمانی، بلوغ ایجاد می‌کند.

رهبری در ادامه گفت: براساس استاندارد۳۴۰۰۰ می توان وضعیت موجود مدیریت منابع انسانی در شرکت را بررسی و پروژه‌ها و اقدامات بهبود و توسعه آنها را فراهم کرد و یک فرهنگ تعالی و کمال را در سازمان ایجاد کرد. در همین راستا واحد منابع انسانی بیمه سامان  با طراحی برنامه توسعه فردی همکاران و برنامه ریزی جهت ارتقا دانش و بهبود عملکرد جهت ارتقا و حرکت در مسیر پیشرفت شغلی و بهبود فرآیند منابع انسانی موفق یه دریافت جایزه استاندارد ۳۴۰۰۰ شد.

وی با اشاره به ارزیابی منابع انسانی بیمه سامان و با نگاه به فلسفه ایجاد مدل ۳۴۰۰۰ توسط دانشگاه تهران یادآور شد: مدل زیر بنایی استاندارد ۳۴۰۰۰ در سال ۲۰۰۱ برای  اولین بار در شرکت‌های بزرگ و بویژه شرکت‌های دانش محور به کار گرفته شد و تاکنون در شرکت‌های بسیاری اجرا شده است؛ ارزیابی این فرایند توسط دانشگاه تهران انجام شد و ارزیابی اظهارنامه‌های متقاضیان و استخراج نقاط قوت، زمینه‌های قابل بهبود، امتیاز و انجام بازدید از محل، بررسی صحت و سقم ادعاهای متقاضیان اتفاق نظر در خصوص وضعیت ارزیابی اظهارنامه‌ها ازجمله شاخص های استاندارد بوده که مورد بررسی قرار گرفت.

Twitter Google+ Facebook
330 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها