تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 87526 تاریخ انتشار : 25 مرداد 1401

 

 

مدیرعامل بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی که به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی صنعت بیمه شناخته می‌شود در سال‌های اخیر سطح یک توانگری مالی صنعت بیمه را از آن خود کرده است.

 

 

دکتر علی جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به عملکرد بیمه رازی تصریح کرد: بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر همواره عملکرد شرکت‌های بازرگانی صنعت بیمه را بررسی و پایش می‌کند و در راستای حفظ حقوق آحاد جامعه به خصوص بیمه‌گذاران گزارش عملکرد شرکت‌ها را در بخش‌های مختلف اعلام می‌کند که در تازه‌ترین گزارش اعلامی بیمه مرکزی، شرکت بیمه رازی در سطح یک توانگری مالی صنعت بیمه قرار گرفته است.

او با اشاره به اهداف کلان این شرکت در سال ۱۴۰۱ ادامه داد: بیمه رازی در چهار ماهه نخست سال جاری مسیر قابل قبولی را طی کرده و نسبت به سال گذشته رشدی بالغ بر ۶۱ درصد تولید حق بیمه را به ثبت رسانده است.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه رازی افزود: با توجه به اقدامات و تحولات اساسی که در دو حوزه زیربنایی و جاری طی یک سال و نیم اخیر صورت گرفته است، امروز بیمه رازی امکان ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب در سراسر کشور و برای کلیه آحاد مردم، بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی را دارد و با توجه به توانگری مالی خوب و براساس رویکردهای جدید که اتخاذ شده است، بیمه رازی طرح‌های نوین بیمه‌ای را مطابق با نیازهای بیمه‌ای کشور طراحی و ارائه خواهد نمود.

Twitter Google+ Facebook
196 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها