تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 3060 تاریخ انتشار : 21 آذر 1396

صدای پول: شرکت کارآفرینی بانک مسکن دومین نشست هم‌اندیشی و معرفی فرصت‌های کارآفرینی برای استارت آپ¬ها را با موضوع مدیریت جامع حمل‌ونقل کانتینری برگزار می‌کند.

به گزارش صدای پول به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این نشست که با سخنرانی مهندس مهدی صفری مقدم، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی جامع لجستیک و حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود، به موضوعات اصلی پیرامون مدیریت حمل‌ونقل کانتینری پرداخته می شود.

بر این اساس، تعادل در عرضه و تقاضای حمل‌ونقل کانتینری، استفاده از فناوری اطلاعات در ردیابی و شناسایی کانتینرها و اتصال سامانه‌های اطلاعاتی سازمان‌ها در فرآیند مدیریت کانتینر از محورهای اصلی این هم‌اندیشی است.

در این نشست همچنین به نمونه‌های موفق سیستم‌های مدیریت کانتینری پرداخته می‌شود. همچنین پنل تخصصی با موضوع نقش استارتاپ­ها در مدیریت جامع حمل‌ونقل کانتینری برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، حضور در این هم‌اندیشی که روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ آذر ۱۳۹۶ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار می‌شود، برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

این نشست که با همکاری مشترک میان گروه مالی بانک مسکن و معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی طراحی‌شده است، در محل ساختمان شرکت کارآفرینی بانک مسکن واقع در خیابان ۳۰ متری جی، نبش خیابان زمانی با هدف بررسی بازآفرینی شهری پایدار برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است شرکت کارآفرینی بانک مسکن از شرکت‌های تازه تأسیس است که مأموریت اصلی آن ایجاد فرصت‌های کارآفرینی و تسهیل کار استارت آپ ها در حوزه شهرسازی و حمل و نقل می باشد و بستر مناسبی را برای صاحبان ایده و اندیشه در این حوزه آماده کرده است.علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند از طریق سایت https://evnd.co/SVJrQ ثبت نام کنند.
Twitter Google+ Facebook
239 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها