تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 1773 تاریخ انتشار : 7 آذر 1396

صدای پول: مدیر عامل بیمه آسیا اذعان دارد که برای استانداردسازی مالی صنعت بیمه نباید عجله کرد.

 به گزارش صدای پول -ابراهیم کاردگر در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص اجرای استاندارد مالی IFRS گفت که کارگروهی از سازمان بورس ،سازمان حسابرسی و بیمه مرکزی در حال تدوین مقررات این استاندارد هستند. وی در پاسخ به این سوال که قرار بود صورت های مالی ۶ ماهه بر اساس این استاندارد تدوین شود اظهار کرد که این مسئله عملیاتی نیست و تا پایان سال هم اجرای آن بعید به نظر می رسد.
مدیرعامل بیمه آسیا اضافه کرد که استانداردIFRS ۲۰۱۷ در اروپا در حال اجرا است و چطور می شود استانداری که با زیرساخت ها و مقررات اروپایی تدوین شده همزمان در بازار داخلی ما هم پیاده سازی شود؟

وی اضافه کرد که کشور ما شرایط خاصی دارد و نمی توان با کپی کردن صرف یک استاندارد آن را پیاده سازی کرد و به دنیا اعلام کنیم که IFRS داریم.
کاردگر اضافه کرد که پیاده سازی استانداردهای روز دنیا دارای دو مدل ریسک است . نکته اول اینکه اجرای استاندارهای جدید خود دارای ریسک است و نکته دوم پیاده سازی با نقص استانداردها است که ممکن است داشته های قبلی را نیز با اختلال مواجه کند. برای پیاده سازی این استاندارد نباید عجله کرد و باید زوایای مختلف آن سنجیده شود.

Twitter Google+ Facebook
290 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها