تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 64414 تاریخ انتشار : 23 فروردین 1400

به گزارش پایگاه خبری صدای پول بیمه باران در راستای عمل به تعهد خود مبنی بر گزارش‌دهی شفاف و مستمر، سود سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

 این شرکت در نخستین سال فعالیت خود به عنوان دومین شرکت تخصصی در حوزه‌ بیمه‌های زندگی، با بازدهی ۵۴٫۳ در سبد پرریسک دو بیمه‌نامه ترنم و تبسم توانست رکورد تازه‌ای را در صنعت بیمه برجای بگذارد.

 

بنابراین این گزارش، در سه ماهه انتهایی سال ۹۹ سبد پرریسک شامل سود ۷٫۲ درصدی، سبد ریسک متوسط سود ۶٫۹ درصدی و سبد کم‌ریسک سود ۶٫۷ درصدی شدند تا با محاسبه سود سه ماهه پیشین، هر کدام به مجموع سود ۱۴٫۳ در سبد پریسک، ۱۳٫۷ در سبد ریسک متوسط و ۱۳٫۳ درصد در سبد کم‌ریسک در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ برسند.

 

شایان توجه است که سبد سرمایه‌گذاری پرریسک دو محصول ممتاز بیمه باران یعنی بیمه‌نامه ترنم (بیمه زندگی به شرط حیات) و تبسم باران (بیمه زندگی و تشکیل سرمایه) هم پیش از این در ۹ ماهه سال گذشته به بازدهی ۴۷ درصدی رسیدند.

 

شرکت بیمه باران که از ابتدای سال جاری فعالیت خود را به عنوان یک شرکت تخصصی در حوزه بیمه‌های زندگی آغاز کرد، به پشتوانه اعتماد مردمی و با اتکا به نیروهای متخصص خود مسیر تازه‌ای را در صنعت بیمه کشور گشوده تا بتواند با ارائه طرح‌های نوین و کارآمد، راهکار صنعت بیمه برای پس‌انداز کردن در شرایط کنونی کشور باشد.

 

روابط عمومی بیمه باران

Twitter Google+ Facebook
162 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها