تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 2274 تاریخ انتشار : 12 آذر 1396

صدای پول:در چهاردهمین دوره‌ی جشن نفس، به دلیل حمایت‌های بانک‌پاسارگاد از امر انسان‌دوستانه‌ی اهدای عضو، نشان ویژه حامیان اهدای عضو، به مدیرعامل این بانک اهداء شد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، چهاردهمین دوره‌ی جشن نفس، با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، محمدعلی نجفی شهردار تهران، دکتر نوبخت سخنگوی دولت، دکتر علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان، عضو هیأت‌مدیره انجمن اهدای عضو، رییس نظام پزشکی، نمایندگان مجلس، مدیرعامل بانک‌پاسارگاد و جمعی از خانواده‌های اهداکننده و پذیرنده‌ی عضو برگزار شد.

در این مراسم که به‌منظور تقدیر از فرهنگ‌سازان اهدای عضو برگزار شد، به دکتر قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به پاس تأثیرگذاری چشمگیر بر نهادینه‌سازی فرهنگ اهدای عضو در کشور از طریق حمایت‌های کلان مالی و معنوی از فعالیت‌های انجمن اهدای عضو ایرانیان و همچنین از دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل شرکت فناپ، از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد، به‌پاس ارتقاء فرهنگ‌سازی و پیشبرد اهداف پیوند عضو با اهدای لوح تقدیر و تندیس، قدردانی شد.

بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، با حمایت از انجمن اهدای عضو ایرانیان، سعی در نهادینه‌سازی فرهنگ اهداء و همچنین کمک به نجات جان بیماران نیازمند دارد. در همین راستا پیش از این مدیران و بانکداران این بانک با دریافت کارت اهدای عضو، آمادگی خود را برای شرکت در این عمل خداپسندانه اعلام کرده‌اند.

Twitter Google+ Facebook
217 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها