تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 241 تاریخ انتشار : 8 آبان 1396

صدای پول:مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به طرح موضوع دو موسسه کوثر و  ثامن با بانک مهر اقتصاد  انتقاد کرد.

به گزارش صدای پول مرداد ماه امسال بود که با بالا گرفتن مشکلات موسسات مالی و اعتباری،ولی الله سیف به مردم وعده داد این دو موسسه با بانک مهر اقتصاد ادغام می شوند.

وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد  مشکل خاصی ندارد و مدیریت این بانک به خوبی عمل کرده است، گفته بود: قرار است این بانک با موسسات ثامن و کوثر تجمیع شود.

پس از حوادثی که برای موسسه کاسپین رخداد شعبه های کوثر،مهر اقتصاد و ثامن با هجوم سپرده گذاران برای دریافت سپرده هایشان مواجه شدند.در پی این اتفاقات سیف تلاش کرد تا با طرح موضوع ادغام میان سپردهگذاران این موسسات ایجاد آرامش کند.با این وجود پس از گذشت چند ماه  سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد می گوید که طرح بحث ادغام در این ظرف زمانی اشتباه بوده است.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد معتقد است: مطرح شدن ادغام بانک ها بدون کار کارشناسی باعث بروز آسیب می شود.

به اعتقاد وی سه مجموعه ای که موضوع ادغام آنها مطرح شد (موسسه کوثر، بانک مهر اقتصاد و موسسه ثامن) هر یک دارای مشتریان و فعالیت های متفاوتی هستند و صورت های مالی هر یک نیز متفاوت است.

ایمانی تاکید دارد: لازم است در یک دوره ۶ ماهه در این زمینه ها کار کارشناسی انجام شود و سپس در یک دوره یک ساله اگر لازم باشد کار ادغام صورت پذیرد. ایجاد التهاب برای سپرده گذاران باعث بروز آسیب می شود.

Twitter Google+ Facebook
358 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها