تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 91127 تاریخ انتشار : 8 آذر 1401

علیرضا یزدان‌دوست در مراسم معارفه سرپرست مدیریت حسابرسی، کنترل داخلی و تطبیق مقررات بیمه ملت گفت: نقش حسابرسی در سلامت و پویایی نظام مالی، اهمیت ویژه‌ای دارد و باید بنای ما در بیمه ملت بر شفافیت باشد و ریل‌گذاری جدید شرکت بر همین امر استوار خواهد شد.

 

به گزارش  صدای پول از روابط عمومی بیمه ملت، مراسم معارفه سرپرست جدید مدیریت حسابرسی، کنترل داخلی و تطبیق مقررات با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، محمدمهدی بهشتی نژاد، مهدی کشاورز بهادری و محمدتقی چراغی سه تن از اعضای هیات مدیره این شرکت برگزار شد.

 

در این مراسم، احمد اشرف‌پور به عنوان سرپرست مدیریت حسابرسی، کنترل داخلی و تطبیق مقررات منصوب و معرفی شد.

 

یزدان‌دوست با تاکید بر لزوم هماهنگی میان مدیریت‌های بیمه ملت گفت: همکاری با مدیریت حسابرسی، باید در اولویت همکاری میان واحدهای شرکت باشد، تا بتوانیم شفافیت را که یکی از اهداف اصلی مدیران ارشد و مورد تاکید هیات مدیره است و نقش مهمی در ایجاد اعتماد سهامداران و نهادهای نظارتی از جمله بیمه مرکزی دارد، محقق کنیم.

 

وی افزود: نقش حسابرسی در سلامت و پویایی نظام مالی، اهمیت ویژه‌ای دارد و باید بنای ما در بیمه ملت بر شفافیت باشد و ریل‌گذاری جدید شرکت بر همین امر استوار خواهد شد.

 

مدیرعامل بیمه ملت گفت: مدیر جدید حسابرسی، کنترل داخلی و تطبیق مقررات، سابقه مفید و ارزشمندی در صنعت بیمه کشور دارد و امیدوارم با تکیه بر دانش و تجاربی که دارند، اهداف مدنظر مدیران ارشد و هیات مدیره را جامه عمل بپوشاند.

 

احمد اشرف‌پور پیش از این در شرکت‌های بیمه تجارت‌نو، دی، آرمان و سرمد در بخش‌های مدیریت مالی، مدیریت سرمایه‌گذاری و مدیریت حسابرسی و تطبیق مقررات فعالیت داشته است.

Twitter Google+ Facebook
95 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها