تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 66837 تاریخ انتشار : 17 خرداد 1400

 

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: خدمات الکترونیک سلامت یکی از نیازهای قطعی نظام سلامت محسوب می‌شود و بر خلاف نگاه‌های اولیه که این خدمات را غیرضروری می‌دانستند، در حال حاضر الکترونیکی شدن خدمات سلامت و به خصوص اجرای نسخه نویسی الکترونیک اجتناب ناپذیر است.

 

 

به گزارش صدای پول،علی رضا زالی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت درباره اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک افزود: خدمات الکترونیکی سلامت منجر به افزایش دسترسی، شفافیت، سرعت بالا در ارائه خدمات شده و در اجرای برنامه‌های مبتنی بر مشتری مداری مفید خواهد بود.
وی ادامه داد: حلقه اصلی خدمات الکترونیک سلامت، نسخه الکترونیکی است که اجرای آن به پشتوانه غنی نیاز دارد. نظر سازمان بیمه سلامت نیز همواره این بوده که با اجرای برنامه‌های آموزشی و تعامل با دانشگاه‌های علوم پزشکی، طرح نسخه نویسی الکترونیکی در حداقل زمان ممکن اجرایی شده و از صاحبان این فرآیند هم استفاده شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران بیان کرد: برای تکمیل طرح نسخه نویسی الکترونیک به هماهنگی‌ها و همراهی‌هایی نیاز است که دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.
زالی افزود: ریل گذاری مناسبی در زمینه اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک انجام شده و در آینده نیز این مسیرادامه پیدا می‌کند، زیرا اجرای این موارد اجتناب ناپذیر است.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: شیوع ویروس کرونا به ما نشان داد که باید مراودات جدیدی در حوزه خدماتی و اداری شکل بگیرد و اگر این طرح قبل از شیوع بیماری کووید ۱۹ پیش رفت مناسبی پیدا می‌کرد، ضرورت آن بیشتر حس می‌شد. استفاده از فرآیندهای الکترونیک و کاهش رفت و آمدهای فیزیکی به علت شیوع ویروس کرونا، به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک شتاب مناسبی داده است.

Twitter Google+ Facebook
210 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها