تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 1469 تاریخ انتشار : 3 آذر 1396
صدای پول: موسسه اعتباری ملل در اطلاعیه‌ای جدول زمانبندی پرداخت سپرده‌های تا ۱۰۰ میلیون تومان سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار غیرمجاز منحله وحدت (آرمان) را اعلام کرد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی موسسه ملل، در اطلاعیه موسسه اعتباری ملل آمده است: پیرو اطلاعیه های قبلی این موسسه در خصوص ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مصوبه شورای محترم پول و اعتبار برای واگذاری مدیریت دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتبار منحله وحدت (آرمان) به موسسه اعتباری ملل و حسب تصمیم سران سه قوه موجبات پرداخت وجوه سپرده گذاران فراهم آمده است؛ لذا بدینوسیله به اطلاع سپرده گذاران می رساند با توجه به پیگیری های صورت گرفته و شناسایی بخشی از دارایی های تعاونی مذکور و مکاتبه با بانک مرکزی برای تخصیص خط اعتباری و با عنایت به موافقت و صدور مجور از سوی بانک مرکزی مقرر شد وجوه سپرده گذران بر اساس جدول ذیل پرداخت شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: آندسته از سپرده گذاران که مانده مجموع سپرده آنها تا مبلغ یک میلیارد ریال است، دعوت به عمل می آورد که با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی و دفتر چه حساب یا گواهی سپرده به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور مراجعه کنند.

این اطلاعیه از سپرده گذاران خواسته است برای جلوگیری ازاتلاف وقت و سہولت در انجام کار صرفاً در تاریخ های تعیین شده به شعب این موسسه مراجعه و همکاری لازم را با کارکنان شعب جهت تسریع در احراز هویت و سایر اقدامات مربوط بعمل آورند.

براساس این گزارش وجوه سایر سپرده گذاران نیز پس از تصمیم مراجع ذی صلاح و شناسائی دارائی های تعاونی مذکور در مراحل بعدی تعیین و تکلیف خواهند شد.

Twitter Google+ Facebook
257 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها