تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 62976 تاریخ انتشار : 12 اسفند 1399

به گزارش صدای پول از روابط عمومی بیمه “ما”، جلسه شورای مدیران ستادی و اجرایی در سالن اجتماعات بیمه “ما” برگزار شد.
در این نشست که با حضور مدیرعامل، اعضاء هیات عامل، مدیران ستادی به صورت حضوری و مدیران اجرایی و روسای شعب سراسر کش÷ور به صورت برخط برگزار شد، نخست مدیرعامل بیمه “ما” ضمن آرزوی توفیق بهره مندی از برکات ماه رجب و تشکر از تلاش همه همکاران در سال ۹۹، تحلیلی از عملکرد شرکت در ۱۱ ماهه گذشته سال نود و نه با توجه به شیوع کویید ۱۹ ارائه کرد و گفت: بیش از ۱۳ ماه از شیوع ویروس کرونا می گذرد که این موضوع باعث شد روش های کسب و کار خود را تغییر دهیم و  با این وجود موفق به تحقق ۱۱۰ درصدی  برنامه های پیش بینی شده شرکت شدیم.
بهاری فر در ادامه خاطرنشان کرد: با بررسی آمار و ارقام در شش سال گذشته و علی الخصوص در سه سال گذشته که در راس کار بودیم ، نقاط ضعف را شناسایی و با رفع آنها، خط مشی شرکت را تعیین کردیم که همین موضوع باعث شده است که امروز به عنوان یک شرکت فعال و نوآور مطرح شویم.
وی تامین منافع ذی نفعان را مهم ترین هدف شرکت عنوان کرد و آن را منوط به تصمیمات صحیح، سریع و عاقلانه مدیران اجرایی با هدایت ، نظارت و بسترسازی مدیران ستادی دانست و گفت: برای افزایش سرعت عمل در تصمیم گیری و ارائه راهکار به واحدهای اجرایی نیاز داریم که به دانش روز مجهز شویم و این کار را با برگزاری کلاس های برخط در بازه زمانی شیوع کویید ۱۹ انجام داده ایم.
مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما” سرعت عمل در ارائه خدمات را وجه تمایز شرکت نسبت به رقبا دانست و ضمن تاکید بر پشتیبانی سریع و مناسب شبکه فروش گفت: برای انجام کارهای نوآورانه، بیش از گذشته نیاز به سرعت عمل و هماهنگی داریم تا با افزایش روحیه خدمت گذاری و خلاقیت و ابتکار عمل، روش های نوین بیمه گری را جایگزین روش های سنتی کرده و با کاهش هزینه ها، مهم ترین دغدغه شرکت که ایجاد آرامش در جامعه بیمه گذاران است را به بهترین نحو به انجام برسانیم.
بهاری فر با اشاره به روزهای باقی مانده تا پایان سال ۹۹ گفت: در انتهای دهمین سال فعالیت ، با وجود هماهنگی، دلسوزی، مودت و دوستی میان اعضای محترم هیات مدیره، هیات عامل، مدیران ستادی و مدیران اجرایی و روسای شعب و تعامل بسیار مطلوب با سهامداران لازم است فکرهای نو بیاندیشیم و بیش از گذشته شرکت را در مسیر موفقیت هدایت کنیم.
در ادامه سلیمیان مدیر تحقیق و توسعه و داده کاوی از معاونت برنامه ریزی و فناوری ضمن بیان جزییات عملکرد ۱۱ ماهه شرکت، خلاصه ای از آخرین وضعیت برنامه استراتژیک شرکت و همچنین خلاصه ای از برنامه عملیاتی شرکت برای سال ۱۴۰۰ با توجه به سند راهبردی صنعت بیمه تا سال ۱۴۰۴ را مطرح کرد.
 برخی مدیر امور نمایندگان، کارگزاران و شعب از معاونت شبکه فروش و توسعه بازار نیز گزارشی از عملکرد شبکه فروش، شعب و نمایندگان و طرح های مبتکرانه و نوآورانه با رویکرد مدیریت ریسک و هدف رشد پرتفوی ارائه کرد و در خصوص روند رو به رشد جذب نمایندگان جنرال و عمر ابراز امیدواری کرد.
 سپس اسبقی معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی، شیری معاون فنی و وثوق معاون مالی و سرمایه گزاری گزارشی مختصر از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت های تابعه ارائه کردند.
در پایان حجت بهاری فر ، پس از استماع گزارش مدیران ستادی و اجرایی طی سخنانی ضمن ارائه رهنمودهای لازم در راستای خدمت مضاعف به مشتریان و اتخاذ راهکارهای اجرایی بهینه در این خصوص، بر لزوم ادامه روند رو به رشد شرکت بیمه “ما” در صنعت بیمه تأکید کرد.
روابط عمومی بیمه “ما”
#جلسه
#شورا
#مدیر
#بیمه
#هیات_عامل
#عکس
#خبر
#روابط_عمومی_بیمه_ما

Twitter Google+ Facebook
240 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها