تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 57368 تاریخ انتشار : 19 آبان 1399
سایت خبری تحلیلی آتیه آنلاین با حضور دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شروع به کار کرد و به عنوان رسانه تخصصی حوزه رفاه و تأمین اجتماعی به جامعه رسانه‌ای کشور پیوست.

به گزارش صدای پول از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در مراسم رونمایی از این سایت خبری تحلیلی گفت: بیش از نیمی از جمعیت کشور با سازمان تأمین اجتماعی تعامل مستقیم دارند و از رسانه آتیه آنلاین انتظار داریم که مسائل این سازمان را به صورت شفاف، دقیق، به موقع و گسترده به اطلاع عموم مردم برساند.

وی با بیان اینکه موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه به عنوان بازوی رسانه‌ای و فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی وظایف و فعالیت‌های متنوعی بر عهده دارد، اظهار داشت: آتیه آنلاین با انتشار مطالب دقیق و تخصصی می‌تواند مبنا و شالوده فعالیت موسسه آتیه باشد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به فعالیت‌های حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان، گفت: علاوه بر بیمه شدگان و بازنشستگان که از خدمات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند، جامعه بزرگ کارفرمایان، فعالان اقتصادی و صاحبنظران و اندیشمندان این حوزه نیز از جمله مهمترین مخاطبان آتیه آنلاین هستند.

دکتر سالاری همچنین فرارسیدن روز رادیولوژی را به تمامی رادیولوژیست ها بویژه رادیولوژیست‌های همکار سازمان تأمین اجتماعی تبریک گفت و اظهار داشت: در دوران شیوع کرونا این عزیزان متحمل زحمات مضاعف شده‌اند و تلاش فراوانی برای ارائه خدمات به بیماران و مراجعه کنندگان به مراکز تشخیصی و درمانی متقبل می‌شوند.

مازیار هوشمند، مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه نیز در این مراسم گفت: موسسه آتیه بازوی رسانه ای سازمان تامین اجتماعی است و با هدف افزایش ارتباط و تعامل سازمان و شرکای اجتماعی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه در این موسسه در ادوار مختلف اقدامات اثرگذار فرهنگی و رسانه ای انجام شده است؛ گفت: همگام با تحولات اجتماعی انتشار مطالب تخصصی در رسانه های مکتوب، برخط و شبکه های اجتماعی به صورت همزمان در این موسسه دنبال می‌شود و تلاش می‌کنیم که ماموریتهای محوله را به بهترین نحو انجام دهیم.

در پایان این مراسم سایت خبری تحلیلی آتیه آنلاین با نشانی atiyeonline.ir رونمایی شد.

Twitter Google+ Facebook
333 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها