• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

ویژه خبری

همایش نخستین کاربرد متاورس ایرانی در ارتباطات برگزار شد مدیر اکتشاف از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید بعمل آورد منتخب بانک صادرات ایران در روز تعطیل پنجشنبه فعال هستند افزایش ۵۶ درصدی سود خالص بانک صادرات ایران نشست استمرار موفق طرح فروش بیمه نامه حامی خانه و خانواده برگزار شد رشد بیش از ۱۳۰۰ درصدی کارمزد خدمات ارزی بانک آینده کرمانشاه بر مدار اینترنت فوق سریع فیبر نوری قرار گرفت صورت های مالی سال ۱۴۰۲ بانک کشاورزی تصویب شد شکستن رکورد تاریخی تولید پلی اتیلن در پتروشیمی امیرکبیر در چهار ماهه نخست سال جاری معرفی پروژه Net Zero شرکت نستله: راهکاری برای آینده‌ پایدار افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات توسعه اقتصادی کشور ها بدون تبادلات بین المللی امکان پذیر نیست اضافه شدن هزینه ۲۰هزار تومانی هلال احمر به حق بیمه اربعین «رسانا»، جدیدترین صندوق سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه در هفتم مرداد ماه پذیره‌نویسی می‎شود روی خط سند راهبردی ۵ ساله رو به جلو حرکت می‌کنیم تمدید جشنواره ستارگان زندگی بیمه ایران

0

معاون طرح و برنامه‌ریزی ‌راهبردی شرکت مس خبر داد: اجرای بزرگ‌ترین پروژه هوشمند سازی معادن کشور

  • کد خبر : 105440
  • 11 آذر 1402 - 18:41
معاون طرح و برنامه‌ریزی ‌راهبردی شرکت مس خبر داد: اجرای بزرگ‌ترین پروژه هوشمند سازی معادن کشور

    با هدف‌گذاری ۵ معدن در شرکت ملی صنایع مس ایران، بزرگ‌ترین پروژه هوشمندسازی معادن کشور رقم می‌خورد. به گزارش صدای پول ، غلامرضا ملاطاهری معاون طرح و برنامه‌ریزی ‌راهبردی شرکت ملی مس، در گفت‌وگو با مس پرس با بیان این مطلب گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان […]

 

با هدف‌گذاری ۵ معدن در شرکت ملی صنایع مس ایران، بزرگ‌ترین پروژه هوشمندسازی معادن کشور رقم می‌خورد.

به گزارش صدای پول ، غلامرضا ملاطاهری معاون طرح و برنامه‌ریزی ‌راهبردی شرکت ملی مس، در گفت‌وگو با مس پرس با بیان این مطلب گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان از سابقه طولانی برخوردار است.
وی افزود: در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۲۰ مجوز ساخت برای شرکت‌های دانش‌بنیان صادر شده که از طریق شرکت خدمات بازرگانی صورت گرفته است.
ملاطاهری با بیان این که در حوزه استخراج و تولید، حجم عملیات خاکی شرکت ملی مس از کل عملیات خاکی معدن‌کاری کشور بین ۲۵ تا ۳۰ درصد است، تاکید کرد: این امر مستلزم مدیریت هوشمند در فرایند استخراج مواد معدنی است.
معاون طرح و برنامه‌ریزی ‌راهبردی شرکت ملی مس عنوان کرد: جریان مواد معدنی در شرکت ملی مس از مرحله استخراج تا محصول نهایی، رقم بالایی را به خود اختصاص می‌دهد که نیازمند مدیریت هوشمند در کل فرآیند تولید و زنجیره ارزش است.
وی با اشاره به این که استخراج یکی از عمده‌ترین بخش‌های تولید است، گفت: در موافقت‌نامه‌ای که امضا شده است سعی کردیم با مدیریت صحیح استخراج مواد معدنی و هوشمندسازی دامپ‌تراک‌ها، شاول‌ها و ماشین‌آلات حفاری، راندمان بهره‌برداری از معادن را افزایش دهیم.
معاون طرح و برنامه‌ریزی ‌راهبردی شرکت ملی مس افزود: بدین ترتیب درصد خطاهای ناشی از کنترل دستی را کاهش داده و در پی آن هزینه تمام‌شده، کاهش یافته و سودآوری شرکت افزایش می‌یابد.
معاون طرح و برنامه‌ریزی ‌راهبردی شرکت ملی مس با اشاره به هوشمندسازی ۵ معدن بزرگ شرکت ملی صنایع مس ایران، تصریح کرد: این ۵ معدن جزو معادن بزرگ‌ و متوسط‌مقیاس کشور محسوب می‌شوند.
ملاطاهری گفت: بر اساس مفاد موافقت‌نامه شرکت ملی صنایع مس ایران، دانشی که در این زمینه حاصل می شود را در اختیار کل ذی‌نفعان حوزه معدن قرار خواهد گرفت که این امر موجبات ارتقای بهره‌وری را در این بخش فراهم می‌کند.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=105440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها