• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

ویژه خبری

همایش نخستین کاربرد متاورس ایرانی در ارتباطات برگزار شد مدیر اکتشاف از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید بعمل آورد منتخب بانک صادرات ایران در روز تعطیل پنجشنبه فعال هستند افزایش ۵۶ درصدی سود خالص بانک صادرات ایران نشست استمرار موفق طرح فروش بیمه نامه حامی خانه و خانواده برگزار شد رشد بیش از ۱۳۰۰ درصدی کارمزد خدمات ارزی بانک آینده کرمانشاه بر مدار اینترنت فوق سریع فیبر نوری قرار گرفت صورت های مالی سال ۱۴۰۲ بانک کشاورزی تصویب شد شکستن رکورد تاریخی تولید پلی اتیلن در پتروشیمی امیرکبیر در چهار ماهه نخست سال جاری معرفی پروژه Net Zero شرکت نستله: راهکاری برای آینده‌ پایدار افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات توسعه اقتصادی کشور ها بدون تبادلات بین المللی امکان پذیر نیست اضافه شدن هزینه ۲۰هزار تومانی هلال احمر به حق بیمه اربعین «رسانا»، جدیدترین صندوق سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه در هفتم مرداد ماه پذیره‌نویسی می‎شود روی خط سند راهبردی ۵ ساله رو به جلو حرکت می‌کنیم تمدید جشنواره ستارگان زندگی بیمه ایران

1

شرکت فولاد آلیاژی ایران؛ از طرح‌های توسعه‌ای تا رشد در تولید و فروش

  • کد خبر : 109353
  • 05 اسفند 1402 - 11:51
شرکت فولاد آلیاژی ایران؛ از طرح‌های توسعه‌ای تا رشد در تولید و فروش

فولاژ در مسیر رشد و توسعه  صدای پول – هدف‌گذاری فولاژ برای تولید فولادهای آلیاژی با خاص بودن تولیدات این شرکت در گریدهای مختلف آلیاژی موجب برتری آن در خاورمیانه و شهرت جهانی شده است. برنامه‌های استراتژیک مجموعه فولاژ برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای و نقش‌آفرینی در مسیر پایدار اقتصادی است که این برنامه‌ها بااراده […]

فولاژ در مسیر رشد و توسعه

 صدای پول – هدف‌گذاری فولاژ برای تولید فولادهای آلیاژی با خاص بودن تولیدات این شرکت در گریدهای مختلف آلیاژی موجب برتری آن در خاورمیانه و شهرت جهانی شده است. برنامه‌های استراتژیک مجموعه فولاژ برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای و نقش‌آفرینی در مسیر پایدار اقتصادی است که این برنامه‌ها بااراده پولادمردان شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال جاری تداوم و رشد رکوردهای متعدد را به دنبال دارد. شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال جاری موفق به کسب رکوردهای جدیدی در عرصه تولید و فروش شده است.
IMG 20240224 114519 589

فولاژ با بهره‌برداری از پروژه‌های توسعه‌ای و اجرای راهبردهای مناسب در رشد تولید، توانسته در ۱۱ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته رشد ۱۲ درصدی را تجربه کند.

 

در بخش فروش محصولات نیز شرکت فولاد آلیاژی ایران موفق شد باتوجه‌به ارتقای تولید فولادهای باارزش افزوده بالا و توجه ویژه به رفع نیازهای صنایع تخصصی و مادر کشور در ۱۱ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل به افزایش رشد ۲۰ درصدی در فروش محصولات خود برسد.

 

بر اساس این گزارش، از ابتدای سال جاری شرکت فولاد آلیاژی ایران توانسته در واحدهای تولیدی خود ۱۴ و در واحد فروش ۳ رکورد جدید به ثبت برساند و ۲ سایز جدید به سبد محصولات تولیدی خود اضافه کند.

 

 

راهبردهای توسعه‌ای فولاژ

 

شرکت فولاد آلیاژی ایران از سال‌های گذشته طرح توسعه‌ای را در جریان اجرا دارد که در سال‌هایی به دلیل رکود بازار و اقتصادی نبودن پروژه متوقف شده بود؛ اما با رونق بازار و روی‌آوردن فولاد آلیاژی به تولید فولادهای با آلیاژ خاص، افزایش درآمد شرکت و پشتکار مدیران وقت این طرح مجدد وارد جریان اجرایی شده است.

 

فولادسازی ۲ باهدف تولید ۷۰۰ هزار تا ۱ میلیون تن بیلت فولادهای مهندسی و آلیاژی با اشتغال‌زایی مستقیم بالغ بر ۸۰۰ نفر از مهم‌ترین برنامه‌های فولاژ است که به بهره‌برداری رسیده است. بدون شک اجرای طرح‌های توسعه‌ای مجموعه، علاوه بر افزایش تولید، منجر به رونق اشتغال‌زایی در منطقه و سودآوری هرچه بیشتر برای سهام‌داران شرکت خواهد شد.

 

 

پروژه تولید وایر و کلاف در قطرهای ۵٫۵ تا ۱۶ میلی‌متر و با ظرفیت ۴۰۰ هزار تن از دیگر طرح‌های توسعه‌ای فولاژ است که اشتغال‌زایی بالغ بر ۲۰۰ نفر را به ارمغان خواهد آورد. این شرکت در ۲۴ سال سابقه فعالیت خود تاکنون بیش از ۴۴۷ گرید فولادی را به ثبت رسانده است.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=109353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها