یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی با حضور فعال ذوب آهن اصفهان امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه  آغاز به کار کرد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، تجهیزات و خدمات وابسته با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی، جمعی از مسوولین، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و همچنین شرکت‌های فعال و پیشرو داخلی و خارجی در عرصه حمل و نقل ریلی امروز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولیدکننده ریل در غرب آسیا و همچنین پیشران توسعه راه آهن سراسری و متروی کلان شهرها در سالن ۱۱ – ۱۰ با ارایه سبد متنوع محصولات ریلی نظیر (۶۰E1 مناسب قطارهای پر سرعت بین شهری و متروهای شهری با بار محوری سنگین، (ریل ۵۴E1 مناسب برای متروهای شهری با بار محوری متوسط، (ریل ۵۴E1 با گرید فولاد R320CR از نوع سخت و ضد سایش)، (ریل ۴۹E1 مناسب مترو)، (ریل ۴۶E2 مناسب خطوط فرعی)، (ریل ۶۰E1A1 زبانه سوزن) و (ریل R18 ویژه معدن) در این نمایشگاه مورد توجه ویژه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

شایان ذکر است امسال در این نمایشگاه ۸۰ شرکت حمل و نقل ریلی داخلی و ۱۰ شرکت حمل و نقل خارجی از کشورهای چین، روسیه، آذربایجان، هند و کره شرکت کرده‌اند.

گفتنی است این نمایشگاه تخصصی که در ۱۴ هزار متر مربع امروز افتتاح شد تا یکم خردادماه از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای علاقمندان عرصه حمل و نقل ریلی خواهد بود.