تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 78553 تاریخ انتشار : 4 بهمن 1400

 

به گزارش صدای پول  به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن، هیبنا، بانک مسکن در عمل به رسالت اجتماعی خود از سازمان‌های مختلف دولتی و مردم‌نهاد حمایت می‌کند و در این راه با در اختیار گذاشتن برخی امکانات خود نظیر سالن‌های همایش، ورزشی، آموزشی و … این گروه‌ها را در رسیدن به اهداف خود یاری می‌دهد.

در همین راستا، روز سه شنبه ۲۸ دیماه بانک مسکن در سالن همایش شهید حاج قاسم سلیمانی میزبان نشستی با حضور روشندلان بود که طی آن از نشریه مانا به خط “بریل” رونمایی شد.

این نشریه با اهداف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به افراد نابینا که به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای بینایی‌ خود را از دست داده‌اند، طراحی شده است.

این نشریه از ابتدا با حمایت بانک مسکن راه اندازی شده است.

در ابتدای این مراسم علی اکبر جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان ایران ضمن ارائه گزارشی درباره اقدامات و طرح‌های آینده این انجمن با همکاری بانک مسکن از حمایت‌های بانک نسبت به روشندلان تشکر و قدردانی کرد.

احمدی: خدمات مالی و بانکی باید به راحتی در دسترس روشندلان قرار گیرد

در این مراسم، مهدی احمدی، رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با اشاره به تعهد این بانک در عمل به مسوولیت اجتماعی خود گفت: بانک مسکن در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود همواره در دستگیری از محرومان جامعه و تلاش برای رفاه حال هموطنان در هر زمان و شرایطی پیشرو و پیش­قدم بوده است.

وی افزود: در این راستا اقدامات بی‌شماری از جمله حمایت از مدرسه‌سازی، حمایت از خیریه‌ها و شیرخوارگاه‌ها، پشتیبانی از محیط زیست با راه‌اندازی کمپین‌های آب و خاک، کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد، حمایت از هموطنان آسیب دیده در سیل و زلزله و … در کارنامه این بانک می‌درخشد.

رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با اشاره به خدمت‌رسانی به روشندلان اظهار کرد: با توجه به اینکه ارائه خدمت به معلولان و روشندلان گرامی علاوه بر ارزش‌های انسانی و اسلامی، یک تکلیف قانونی است و بسیاری از روشندلان فرهیخته هستند و باید زمینه‌ای فراهم کرد تا خدمات مختلف، علی‌الخصوص خدمات مالی و بانکی به راحتی در دسترس آنان قرار گیرد.

احمدی با اشاره خدمات بانک مسکن برای افراد نابینا ادامه داد: بانک مسکن از سال ۹۲ نسبت به ارائه خدمات به روشندلان و گرامیداشت روز عصای سفید اقدامات حمایتی خاصی را انجام داده که راه‌اندازی سامانه آوا، نصب تعداد ۱۲ دستگاه برجسته‌نگار در شعب با پراکندگی مناسب در سطح کشور، مناسب‌سازی محتوای سامانه اینترنتی بانک مسکن براساس استانداردهای دسترس‌پذیری محتوای وب برای نابینایان و کم بینایان و … از جمله این موارد بوده است.

Twitter Google+ Facebook
97 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها