تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 78133 تاریخ انتشار : 26 دی 1400
همزمان با مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس ذوب آهن اصفهان که با حضور جمعی از مسئولین و پیشگامان ذوب آهن اصفهان  ۲۳ دی ماه در تالار آهن این شرکت برگزار شد ، از پایگاه اطلاع رسانی ذوب ۲۴ به عنوان مرجع اصلی اخبار و گزارش رویدادهای این مجتمع عظیم صنعتی رونمایی گردید .

پایگاه اطلاع رسانی ذوب ۲۴ با توجه به ضرورت شکل گیری پایگاهی رسانه ای به عنوان رسانه رسمی اخبار ذوب آهن اصفهان و همچنین منبعی برای خبرنگاران و رسانه های مختلف ایجاد شده که تمامی تولیدات رسانه ای روابط عمومی در حیطه های اطلاع رسانی ، تبلیغات ، توسعه برند ، پاسخ به مطالب رسانه ای و … در آن منتشر می شود و به آسانی در دسترس فعالان رسانه ها و مردم قرار می گیرد .

این پایگاه اطلاع رسانی یک سایت مستقل چند رسانه ای است که به عنوان منبع مستقل در تنویر افکار عمومی نسبت به دستاوردهای شرکت عمل می نماید و در پوشش خبری رویدادهای صنعت فولاد و مشکلات این صنعت به ویژه ذوب آهن و جهت دهی لازم با جریان سازی مستقل رسانه ای عمل می کند .

تامین محتوای این پایگاه اطاع رسانی توسط یک تیم متشکل از خبرنگاران حرفه ای در حوزه صنعت و معدن و همچنین کارشناسان تولید محتوا در فضای وب انجام می شود .

این پایگاه مشتمل بر بخش های اصلی از جمله صنعت ، معدن ، بورس و سهام ، فرهنگی و اجتماعی ، ورزش ، فیلم ، عکس ، تیزر و موشن گرافی است که در ۲۴ ساعت کل ایام هفته به روز می شود .

شایان ذکر است همزمان با رونمایی از این رسانه جدید ذوب آهن اصفهان ، از تمبر سالروزتاسیس شرکت و انتشارات جدید روابط عمومی از جمله جلد چهارم کتاب زبان ذوب و مجموعه کتاب های تاریخ شفاهی این مجتمع عظیم صنعتی نیز رونمایی شد.

Twitter Google+ Facebook
124 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها