تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 78035 تاریخ انتشار : 25 دی 1400

رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: این شعبه از آغاز سال جاری تا کنون بالغ بر ۹۲۵ میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات تامین مالی به شرکت های دانش بنیان ارائه کرده است.

به گزارش صدای پول از  روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مجید غفوری منش در گفتگو با خبرنگار اگزیم نیوز، اظهار داشت: کل تسهیلات اعطایی بانک به شرکت های دانش بنیان در سال جاری یک هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال بوده که سهم شعبه یزد در این مورد قابل توجه و حدود ۲۸ درصد است.

وی رشد سپرده ها در این شعبه، طی هشت ماهه اول سال جاری را در مقایسه با مدت مشابه ۱۹ درصد عنوان کرد و گفت: سال گذشته یک هزار و۸۸۱ میلیارد جذب سپرده در این شعبه انجام شده که این رقم در سال جاری به دو هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال رسیده است.

غفوری­منش با بیان اینکه، رشد جذب منابع این امکان را فراهم می کند که تسهیلات بیشتری در اختیار تولیدکنندگان و صادرکنندگان قرار دهیم، تصریح کرد: شعبه یزد از این منظر پس از شعبه مرکزی در رتبه دوم در میان شعب بانک توسعه صادرات ایران قرار دارد.

رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: مانده تسهیلات شعبه یزد تا آبان ماه ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۱ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال قبل با ۱۳ هزار و ۹۵۷ میلیارد ریال ، رشدی ۵۳ درصدی را تجربه کرده است که بیانگر تزریق مستمر تسهیلات از سوی شعبه این بانک به واحدهای تولیدی صادراتی استان است.

وی یادآور شد: بانک توسعه صادرات ایران علاوه براعطای تسهیلات، خدماتی چون اعتبار اسنادی داخلی ریالی و حواله های ارزی نیز صادر می کند بر همین اساس نیز تا آبان ماه سال جاری ۹۶۳ میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی ریالی صادر کرده که نسبت به سال گذشته با ۳۹۸ میلیارد ریال اعتبار اسنادی ریالی رشدی ۱۴۱ درصدی داشته است.

غفوری منش رشد حواله های ارزی صادره از شعبه یزد را در هشت ماهه سال جاری در مقایسه با سال گذشت، ۷۶ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: شعبه یزد در محدوده زمانی یاد شده، ۱۳ میلیون دلار و امسال ۲۴ میلیون دلار حواله ارزی اعطا کرده است.

رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران با تاکید بر ارائه سبد کامل خدمات بانک در کنار تسهیلات به مشتریان، اظهار داشت: این شعبه با هدف کمک به تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی صادرات محوراز خارج از کشور، علاوه بر ثبت سفارش، انواع مشاوره های تخصصی ارزی لازم را به مشتریان ارائه داده است.

Twitter Google+ Facebook
74 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها