تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 77856 تاریخ انتشار : 21 دی 1400

🔹ویژه‌برنامه‌های «باب القبله» و «قدمگاه» که همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تولید و از بسترهای روبیکا و آیگپ پخش شد، مورد استقبال مخاطبان این پلتفرم‌ها قرار گرفت.

🔹ویژه‌برنامه «باب القبله» توانست به بیش از ۲ میلیون نفر بازدید در روبیکا و نزدیک به یک‌هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کند. حجم ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب به ۹۸.۳ ترابایت و ۳.۳ گیگابایت رسید.

🔹ویژه‌برنامه «قدمگاه» نیز به بیش از ۱.۶ میلیون نفر بازدید در روبیکا و بیش از ۱۲.۷ هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کرد. ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب ۸۰.۳ ترابایت و ۴.۴۵ گیگابایت ثبت شد.

🔹همزمان با شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر، همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، با فراهم کردن زیرساخت‌های پخش زنده برنامه هیات‌های مذهبی و تولید ویژه‌برنامه‌های مناسبتی نظیر محرم و فاطمیه، سعی در برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های مذهبی این ایام داشته است.

http://mci.ir/-XLICN6
@mcinews

Twitter Google+ Facebook
42 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها