- صدای پول - https://sedayepool.ir -

نمایشگاه تراکنش فرصت مناسبی برای توسعه کسب و کارهاست

معاون توسعه و بازار شرکت سپهر گفت: نمایشگاه تراکنش فرصت خوبی برای گسترش و توسعه کسب و کار است

به گزارش صدای پول،  محمدکاظمی راد، معاون توسعه و بازار شرکت سپهر در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران درباره برگزاری هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران اظهار کرد: نمایشگاه تراکنش از سال‌های گذشته در حال برگزاری است و محلی برای تجمع شرکت‌های پرداخت است و محیط مناسبی است که شرکت‌ها با هم آشنا شوند.

وی با بیان اینکه شرکت سپهر با دست پر به نمایشگاه آمده، افزود: در بستر این نمایشگاه محیطی برای توسعه کسب و کار شرکت‌ها و برندهای مختلف فراهم می شود که در این راستا باید از دست‌اندکاران برگزاری این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

معاون توسعه و بازار شرکت سپهر تصریح کرد: ما در این دوره از نمایشگاه هم به مانند ادوار گذشته شرکت کردیم و ۸ محصول خود را در حوزه پرداخت و خدمات نرم‌افزاری در این نمایشگاع عرضه کردیم.

کاظمی راد تاکید کرد: بدون شک باید افتتاح نمایشگاه را به فال نیک گرفت و از بستر ایجاد از سوی فابا در این راستا به بهترین شکلل ممکن استفاده کرد.

منبع: تراکنش هفتم ایران [1]

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.

لینک فابا نیوز

fabanews.com [2]

لینک مرکز فابا

fabacenter.com [3]

لینک هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com [4]

اینستاگرام مرکز فابا به آدرس

 Instagram.com/fabacenter [5]