تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 77808 تاریخ انتشار : 21 دی 1400

جشنواره نو آوری و استارتاپی با حضور ۱۲ شرکت استارتاپی و هئیت داوران و انتخاب سه طرح برتر برگزار شد

جشنواره نو آوری و استارتاپی در هفتمین نمایشگاه تراکتش ایران بزرگترین رویداد فناوری مالی ایران با حضور ۱۲ شرکت استارتاپی و هیات داوران برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری تراکنش هفتم، مهران گرجی مدیر مارکتینگ طرح حکاک و عضو هیات داوران جشنواره گفت: این نمایشگاه پل ارتباطی بین بانک ها و جوانان در راستای حمایت از طرح های استارتاپی است .
این نشست در راستای حمایت از شرکت های استارتاپی و تجاری سازی طرح ها توسط فابا برپا شد و در پایان از سه طرح برتر. با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.

https://fabanews.com/

https://fabacenter.com/

https://itefaba.com/

Twitter Google+ Facebook
165 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها