تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 75535 تاریخ انتشار : 16 آذر 1400

با توجه به توسعه و گسترش کمی و کیفی نهادهای مالی، لزوم به‌کارگیری نیروی متخصص بیش از پیش احساس می‌شود. سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ مدارک حرفه‌ای بازار سرمایه را معیار صلاحیت حرفه‌ای فعالان نهادهای مالی تعیین نموده است.
بر این اساس، گروه پیشگامان دنیای مالی با حمایت رسانه ای بورس ۲۴ در راستای افزایش توانمندی شبکه فعالان بازارسرمایه و جامعه سرمایه‌گذاران اقدام به برگزاری دوره آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه که به عنوان پیش‌نیاز سایر مدارک حرفه‌ای بازار سرمایه محسوب می‌شود، نموده است. با شرکت دراین دوره قادر خواهید بود علاوه بر کسب آمادگی لازم جهت قبولی در آزمون اصول بازار سرمایه، از دانش و تجربه اساتید خبره بازار سرمایه جهت ورود قدرتمند به بازارهای مالی بهره‌مند شوید.
لازم به ذکر است این دوره آموزشی دقیقا منطبق بر سرفصل های آزمون اصول بازارسرمایه می باشد و به منظور ارزیابی شرکت کنندگان از آمادگی خود برای شرکت در آزمون،در پایان دوره آزمون آزمایشی اصول بازار سرمایه برگزار خواهد شد.همچنین جهت دسترسی هرچه بهتر شرکت کنندگان محترم به منابع مطالعاتی،جزوه و کتاب مربوط به دوره آموزشی خدمت عزیزان ارسال خواهد شد.
سرفصل‌های دوره :
مقدماتی بر اقتصاد
مقررات اصول بازار سرمایه
مقدمات بازارها، ابزارها و نهادهای مالی
مقدمات مالی شرکتی
روش های کمی مقدماتی
فهم و تحلیل صورت های مالی
بازار سرمایه اسلامی و اخلاق حرفه ای
هر کدام از دوره های آموزشی با حضور اساتید مطرح دانشگاهی و فعالین بازارهای مالی برگزار خواهد شد که علاوه بر سابقه پربار علمی دارای تجربیات کاری مرتبط در بالاترین سطوح مدیریت کلان اقتصادی هستند از جمله اساتید این دوره می توان به دکتر علی رئوفی دکتری اقتصاد، دکتر امیرعباس صاحبقرانی عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی، مهندس قاسم کریمی مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی، دکتر مهدی یادی پور دکترای مالی از دانشگاه ویکتوریای ولینگتون، نیوزلند و … اشاره کرد.

درصورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر ( مزایای دریافت گواهینامه اصول بازار سرمایه و مخاطبین دوره و …) و دریافت لینک مستقیم ثبت نام از طریق پیامک عدد ۲۴۱۴ را به شماره ۵۰۰۰۲۰۴۰۶۶۸۸ پیامک کنید. درصورت بروز مشکل یا وجود سؤال می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۶۱۶۸ تماس بگیرید.

Twitter Google+ Facebook
290 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها