تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 32473 تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1398

 

عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف بررسی وضعیت شعب و نحوه عملکرد کارکنان کهگیلویه و بویراحمد در رعایت اصول مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع، بازاریابی برای جذب منابع بیشتر و… از شعب و دوایر ستادی این استان بازدید کرد.

به گزارش صدای پول از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، عیسی امامی به منظور ارزیابی فعالیت های گذشته و تدوین برنامه راهبردی برای تحقق اهداف ترسیمی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
در این سفر، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از دوایر ستادی و تمامی شعب استان بازدید کرد و در رابطه با شناخت بازار، راهکارهای بازاریابی نوین، برنامه های راهبردی شعب و جایگاه شعبه در شهرستان و استان رهنمودهای لازم را بیان داشت.
عیسی امامی، در بررسی شرایط شعب ضمن گفتگو با تمامی همکاران، نقاط قوت و ضعف شعبه را بررسی و راهنمایی های لازم برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت را ارائه کرد.
وی همچنین علاوه بر تشریح طرح همیاران مهر مبنی بر کمک به نیازمندان واقعی ، اهتمام بیشتر همکاران در راستای افزایش منابع این طرح را خواستار شد.

امامی با بررسی شرایط شعب، راهکارهای لازم برای شناسایی پتانسیل های موجود در بازار و افزایش نفوذ در بازارهای بالقوه را تشریح کرد.
شایان ذکر است در این سفر  احسان غلامی معاون مطالعات و برنامه ریزی اداره کل سازمان و برنامه ریزی نیز حضور داشت.
Twitter Google+ Facebook
13,156 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها