تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024

ویژه خبری

برترین نشان عالی مسئولیت اجتماعی ایران و‌لوح سرآمدی روابط عمومی به مدیر روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه رسید کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد اسامی برگزیدگان «ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه» اعلام شد آی‌بی‌شاپ پیشرو در آموزش مالی و سرمایه گذاری های هوشمندانه برای جبران کسری بودجه نباید تنها به سمت انتشار اوراق بدهی و خرانه برویم رشد ۲۲ درصدی درآمدهای نفت سپاهان در نیمه نخست سال جاری ۲۹ مهر، مراسم چهل و چهارمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن امکان وکالتی نمودن حساب مشتریان بانک سپه در طرح فروش خودروهای وارداتی بازار سرمایه مستعد رشد است همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی ایران شد مراسم قرعه‌کشی هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا برگزار شد شرکت” راموفارمین” به بخش خصوصی واگذار شد فراخوان هم‌اندیشی تبیین استراتژی‌ها در شرکت‌های گروه ایکیدو منتشر شد متعهد بودن به مشتریان، اصلی‌ترین دغدغه بیمه رازی دومین مرحله قرعه‌کشی کمپین ستاره‌های باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد/ جوایز هیجان‌انگیز برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان تصویربرداری مستند داستانی فرش تهران آغاز شد

1

حضور شرکت سهامی بیمه “ما” در فروم تجاری “ایران، روسیه و کشورهای CIS”

  • کد خبر : 2540
  • 14 آذر 1396 - 12:29
حضور شرکت سهامی بیمه “ما” در فروم تجاری “ایران، روسیه و کشورهای CIS”

  صدای پول: امیر رادسعید  از طرف بیمه “ما” در فروم تجاری “ایران، روسیه و کشورهای CIS” که با مشارکت بانک سینا، بانک پاسارگاد و بیمه “ما” برگزار شد حضور یافت. به گزارش  صدای ول به نقل از روابط عمومی بیمه ما ، امیر رادسعید  مدیر بازاریابی، فروش، تبلیغات و  crm بیمه “ما” در این همایش حضور یافت و به […]

 

صدای پول: امیر رادسعید  از طرف بیمه “ما” در فروم تجاری “ایران، روسیه و کشورهای CIS” که با مشارکت بانک سینا، بانک پاسارگاد و بیمه “ما” برگزار شد حضور یافت.

به گزارش  صدای ول به نقل از روابط عمومی بیمه ما ، امیر رادسعید  مدیر بازاریابی، فروش، تبلیغات و  crm بیمه “ما” در این همایش حضور یافت و به عنوان مدعو سخنرانی نمود.

بر اساس این گزارش، رادسعید پس از معرفی تاریخچه و زمینه فعالیت های شرکت بیمه “ما” گفت: هدف ما به نمایندگی از صنعت بیمه کشور، معرفی قابلیت های فنی کشور در این حوزه، رفع دغدغه های بیمه ای، رفع چالش ها و موانع موجود برای فعالان اقتصادی و ایجاد اطمینان و آرامش خاطر برای تجار و اصناف هر دو کشور می باشد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های شرکت بیمه “ما” در زمان پساتحریم  گفت:  از جمله کارهای انجام شده در این دوران، تمدید قرارداد با شرکت بیمه اتکایی پارتنرری و عقد قرارداد با شرکت بیمه  اتکایی  scor فرانسه  است.

در ادامه رادسعید به عوامل تاثیر گذار در انتخاب بیمه “ما” از جانب بروکرهای خارجی اشاره کرد و از مدیریت ریسک در صدور، ارائه آمار و اطلاعات شفاف، شراکت تجاری با بانک ملت، سیستم مدیریت خسارت شایسته، استراتژی مناسب برای ورود به بازار و ارتباطات بین المللی گسترده نام برد.

مدیربازاریابی بیمه “ما”  در پایان به امکان ارائه پوشش های بیمه ای به تجار ایرانی و روسی در ایران و روسیه اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=2540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها