تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024

ویژه خبری

برترین نشان عالی مسئولیت اجتماعی ایران و‌لوح سرآمدی روابط عمومی به مدیر روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه رسید کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد اسامی برگزیدگان «ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه» اعلام شد آی‌بی‌شاپ پیشرو در آموزش مالی و سرمایه گذاری های هوشمندانه برای جبران کسری بودجه نباید تنها به سمت انتشار اوراق بدهی و خرانه برویم رشد ۲۲ درصدی درآمدهای نفت سپاهان در نیمه نخست سال جاری ۲۹ مهر، مراسم چهل و چهارمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن امکان وکالتی نمودن حساب مشتریان بانک سپه در طرح فروش خودروهای وارداتی بازار سرمایه مستعد رشد است همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی ایران شد مراسم قرعه‌کشی هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا برگزار شد شرکت” راموفارمین” به بخش خصوصی واگذار شد فراخوان هم‌اندیشی تبیین استراتژی‌ها در شرکت‌های گروه ایکیدو منتشر شد متعهد بودن به مشتریان، اصلی‌ترین دغدغه بیمه رازی دومین مرحله قرعه‌کشی کمپین ستاره‌های باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد/ جوایز هیجان‌انگیز برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان تصویربرداری مستند داستانی فرش تهران آغاز شد

0

سودآوری مهم ترین اولویت یک بنگاه اقتصادی است

  • کد خبر : 1727
  • 06 آذر 1396 - 7:21
سودآوری مهم ترین اولویت یک بنگاه اقتصادی است

صدای پول: مدیر کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی مدیران دوایر و روسای شعب استان بوشهر بر ارتقاء سود آوری بانک تاکید کرد. به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان بوشهر، دکتر ابراهیمی – مدیر کل امور مدیران بانک – وصول مطالبات را راهکارهای مناسب […]

صدای پول: مدیر کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی مدیران دوایر و روسای شعب استان بوشهر بر ارتقاء سود آوری بانک تاکید کرد.
به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان بوشهر، دکتر ابراهیمی – مدیر کل امور مدیران بانک – وصول مطالبات را راهکارهای مناسب برای افزایش بهره وری بانک عنوان کرد و اظهار داشت: سودآوری مهم ترین اولویت یک بنگاه اقتصادی است لذا باید از تمامی ابزارهای موجود در این مسیر استفاده کنیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: همه کارکنان باید در مجموعه سازمانی احساس مسئولیت کرده و کارکنان هر شعبه به عنوان یک واحد مستقل بانکی برای رشد و رونق بانک تلاش نمایند.

مدیر کل امور مدیران بانک در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: جذب مشتریان کلان و شناسایی بازارها یکی دیگر از برنامه های اصلی بانک است که امیدواریم با همت و پشتکار همکاران خدوم و ارزشمند بانک به نقطه مطلوب در این حوزه دست یابیم.

در ادامه، عبدالرحیم دشمن زیاری- رئیس اداره امور شعب استان بوشهر – به ارائه گزارشی از عملکرد استان پرداخت و اظهار داشت: استان بوشهر با استفاده از راهکارهای علمی و عملی در جهت تحقق هر چه بهتر اهداف بانک برنامه ریزی نموده و امیدواریم با تلاش مجدانه تمامی همکاران، اهداف تعیین شده را محقق نماییم.

گفتنی است مدیر کل امور مدیران بانک در سفر به استان بوشهر ضمن بازدید از شعب به گفتگو و تبادل نظر و بررسی مسائل و مشکلات همکاران پرداخت.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=1727

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها