تاریخ : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024

ویژه خبری

احسان دشتیانه مرد سال فولاد ایران شد اولین همایش ملی مدیریت استعداد برگزار گردید نشست مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان با مدیر عامل و مدیران شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه افزایش تعداد اپراتورهای میزبان بسته‌های رومینگ دور دنیای همراه اول تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و بنیاد علوی برای پرداخت ۱۲ هزار حضور شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) در هشتمین نمایشگاه سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آسیاتک، عملیات عمرانی فیبر نوری در گراش و شیرود را آغاز کرد حضور مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج در آیین افتتاحیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ نرخ سود صندوق تداوم به ۳۳ درصد افزایش یافت نشانه هایی افق روشن کچاد در تحقق اهداف با تعدیل مثبت بودجه توقف کامل تولید فولاد خوزستان به دلیل محدودیت انرژی برق اخذ کارمزد پیامک‌های بانکی بدون افزایش قیمت در سال جدید گزارش تسهیلات پرداختی به مقصرین اتباع خارجی در هشت سال اخیر جذب ۱۱۶همت نقدینگی به بازار طلای بورس کالای ایران/ بورس کالا در خط مقدم جذب نقدینگی سرگردان بانک تجارت، میزبان حرفه‌ای برای حساب‌های وکالتی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بانک کارآفرین

1
رئیس هیئت‌‎‌رئیسه صندوق‌ها:

اعضای جدید هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری اهداف تعیین شدند

  • کد خبر : 117118
  • 29 مهر 1403 - 20:19
اعضای جدید هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری اهداف تعیین شدند

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در حاشیه نشست شورای تولید گفت: آقایان محمدباقر ضمیر خورسندی و سید جواد حسینی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری اهداف معرفی شده‌اند و رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها نیز به عنوان رئیس این هیئت تعیین شده است.  سعید خوشرو رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در حاشیه نشست […]

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در حاشیه نشست شورای تولید گفت: آقایان محمدباقر ضمیر خورسندی و سید جواد حسینی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری اهداف معرفی شده‌اند و رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها نیز به عنوان رئیس این هیئت تعیین شده است.

 سعید خوشرو رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در حاشیه نشست شورای‌عالی برنامه‌ریزی و کنترل تولید گفت: رویکردها در بنگاه‌های اقتصادی مبتنی بر اسناد بالادستی و راهبردهای مصوب است.

 وی با بیان اینکه سبد سرمایه‌گذاری در گروه اقتصادی صندوق‌ها از سوی هیئت‌امنا تصویب شده است، افزود: تغییرات لازم در هیئت‌مدیره شرکت اهداف به‌عنوان بخش سرمایه‌گذاری صندوق‌ها ایجاد شده است. ازاین‌رو روند توسعه و پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها ادامه، تقویت و توسعه خواهد یافت.

خوشرو ادامه داد: صندوق‌ها به‌عنوان بخش غیردولتی و مستقل به شکل بنگاه اقتصادی و حرفه‌ای صرفه و صلاح اقتصادی و تجاری را به‌عنوان اولویت مدنظر دارد. چرا که توان بیمه‌ای و اقتصادی صندوق‌ها در سال‌ها و دوره‌های پیش‌رو اهمیت و اولویت دارد.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها افزود: به مدیرعامل اهداف و معاون پروژه‌های این شرکت تأکید شده است برنامه‌ریزی دقیق، شفاف و کارآمد را با نگاه بلندمدت برای پیشبرد، نظارت‌ها و توسعه‌ی طرح‌ها و پروژه‌ها در قالب‌های فنی و تخصصی استمرار و تقویت و شتاب دهند.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=117118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها