تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 57215 تاریخ انتشار : 17 آبان 1399

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت حمایت و متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.
به گزارش صدای پول از  پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران با ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در حوزه اشتغال و خودکفایی، گفت: از ابتدای سال جاری ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به منظور اشتغال پایدار به مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند واجد شرایط پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات قرض الحسنه برای هزار و ۱۱۱ طرح اشتغال زایی از محل منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است،افزود: از این تعداد تسهیلات پرداخت شده ۱۲۲ مورد برای مشاغل روستایی بوده است.
پرپنچی، بیان کرد:طرح‌های اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در شش‌ماهه نخست امسال در قالب طرح‌های دامداری، کشاورزی، خدمات، صنفی و صنعتی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران به ایجاد اشتغال از طریق مراکز کاریابی اشاره و عنوان کرد: در همین مدت زمان هزار و ۶۶۹ مورد اشتغال از طریق معرفی به مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران ایجادشده است.
وی یادآور شد: در همین جهت با ارائه تسهیلات اشتغال زایی ۸۵۳ خانوار با دریافت تسهیلات اشتغال زایی توانمند و از چرخه حمایتی خارج شده اند.
پرپنچی با بیان اینکه دو هزار و ۴۵۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در سال جاری شرکت کردند، افزود: متقاضیان پس از دریافت گواهی مهارت از تسهیلات اشتغال و خودکفایی برای ایجاد شغل بهره مند خواهند شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه کمیته امداد برای کارفرمایان بسته های تشویقی در نظر گرفته است،گفت : این بسته‌ها شامل پرداخت حق بیمه به کارفرمایان و یا تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد می‌شود و در مناطق محروم استان نیز ارائه هر دو بسته تشویقی با هم به کارفرمایان امکان پذیر است.
وی، افزود:کارفرمایان متقاضی نیروی کار می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر کمیته امداد نسبت به ارائه درخواست نیروی کار اقدام و ضمن مشارکت در امر خیر و خداپسندانه توانمندسازی مددجویان، از بسته تشویقی کاریابی این نهاد بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/

Twitter Google+ Facebook
322 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها