تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 96200 تاریخ انتشار : 28 اسفند 1401

با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش مجموعه پزشکی، ورزشی و تفریحی مریم با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در جزیره کیش افتتاح شد.

 به گزارش صدای پول از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مجموعه ورزشی، تفریحی و گردشگری مریم با هدف ارائه خدمات متمایز و منطبق بر استانداردهای جهانی فعالیت خود را با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا نوری سرمایه گذار پروژه و جمعی از مدیران سازمان عصر شنبه ۲۷ اسفند آغاز کرد.

سعید پورزادی در حاشیه آیین گشایش این مرکز از این مجموعه به عنوان پروژه فاخر در راستای افزایش استانداردهای ورزشی در کیش یاد کرد و افزود: در حوزه شهرسازی، هر شهر به محله، مرکز محله و زیر محله تقسیم بندی می شود و افتتاح این مرکز در فاز ۴ صدف به عنوان مرکز محله؛ هویت جدیدی به این شهرک مسکونی می بخشد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که  یکی از سیاست های ما توسعه مراکز ورزشی و افزایش سرانه ورزشی است؛ خاطر نشان کرد: این مرکز می تواند در توسعه گردشگری ورزشی نقش مهمی ایفا کند که برای ما بسیار حائز اهمیت است.

مرکز پزشکی، ورزشی و تفریحی مریم در زمینی به مساحت ۳۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۳۴۰۰ متر مربع در مدت ۲۰ ماه و با هزینه ۱۲۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در فاز ۴ شهرک صدف ساخته شده است.

قسمت پزشکی مجموعه در سه طبقه به مساحت ۸۰۰ متر مربع شامل مطب، داروخانه و آموزشگاه پزشکی است و قسمت ورزشی نیز در دو سالن  و هر کدام به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و جمعا ۲۴۰۰ متر مربع شامل بدنسازی با جدیدترین امکانات ورزشی برای خانم ها و آقایان در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، طراحی فضاهای ورزشی این مجموعه، متناسب با الگوهای مدرن معماری و ایجاد حس آرامش در محیطی دلنشین صورت پذیرفته است و در ساخت این مجموعه از بهترین سیستم های تهویه، نور و روشنایی، سقف های جدید اکسپوز و همچنین از جدیدترین نوع ساخت و ساز به نام کوبیاکس با سقف های بلند استفاده شده است.

گفتنی است کوبیاکس از سیستم‌های پیشرفته ساخت دال بتنی به شمار می‌رود و اجرای سقف با ضخامت پایین و دهانه بلند را امکان‌پذیر می‌کند.

Twitter Google+ Facebook
272 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها