تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 72470 تاریخ انتشار : 27 مهر 1400

سامسونگ الکترونیکس سخنرانان اصلی و برنامه خود را برای کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ ۲۰۲۱ (SDC21)، که چهارم آبان برگزار ‌می‌شود، اعلام کرد. کنفرانس سالانه که امسال کاملاً مجازی برگزار می‌شود، توسعه‌دهندگان و سازندگان را گرد هم خواهد آورد تا آینده تجربیات مصرف‌کنندگان را رقم بزنند.

به گزارش  صدای پول ،در کنفرانس امسال، سامسونگ قصد دارد آخرین به‌‌روزرسانی‌های خود در زمینه نرم‌افزار، خدمات و پلتفرم‌ها را با هزاران توسعه‌دهنده و سازنده به اشتراک بگذارد تا اتصال هوشمندتر و یکپارچه‌تری را بین دستگاه‌ها ایجاد کند. شرکت‌کنندگان می‌توانند با استفاده از اکوسیستم گسترده سامسونگ، فرصت‌هایی را برای ایجاد راه حل‌های جدید برای میلیون‌ها نفر کشف کنند.
دی‌جی‌ کو، رئیس و مدیرعامل بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات موبایل سامسونگ الکترونیکس، SDC21 را با توضیح در مورد سمت‌و‌سوی استراتژی سامسونگ برای استفاده از نوآوری در تجربه مصرف کنندگان، شروع می‌کند.
سخنرانان اصلی زیر برای بحث در مورد استراتژی‌های سامسونگ در زمینه پلتفرم‌ها و اکوسیستم‌ها با موضوعات مختلف از امنیت و حریم خصوصی گرفته تا پلتفرم‌های مختلف از جمله Bixby، SmartThings و Tizen آماده شده‌اند:
• دنیل آن، معاون ارشد مرکز پلتفرم موبایل
• سامانتا آزبورن، معاون SmartThings Inc.
• جئونسوک لی، معاون دفتر تجربه مشتری
• یونگجا کیم، معاون ارشد نحقیق و توسعه Visual Display Software
• بیل ماندل، معاون Visual Solution Lab، Samsung Research America
• جانگ‌یون یون، معاون اجرایی تحقیق و توسعه نرم‌افزار موبایل

قسمت‌های برجسته جلسات SDC21 شامل سه گروه است. اولین مورد، پلتفرم‌های طراحی شده برای تجربه‌های متصل است که تجربه Bixby و SmartThings را بین دستگاه‌های مختلف به همراه برنامه سامسونگ برای تبدیل ایده پیشروی خانه هوشمند به واقعیت بررسی می‌کند.
دومین بخش، نوآوری در تجربه موبایل در اکوسیستم سامسونگ گلکسی است که نگاهی به نوآوری‌های One UI 4 و روند طراحی دستگاه‌های تاشو خواهد داشت تا به توسعه‌دهندگان کمک کند برنامه‌های خود را برای تعداد فزاینده‌ی دستگاه‌های تاشو بهینه کنند.
بخش سوم، تکامل Tizen و تجربه‌های نوآورانه در صفحه نمایش، به بررسی خدمات جدید تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و نحوه بهبود اکوسیستم آن با Tizen 6.5 می‌پردازد.
علاوه بر این، توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند از بینش‌های صنعت و فناوری روز مطلع شوند، از جلسات Tech Talk  کارشناسان برتر سامسونگ استفاده خواهند کرد. به کسانی که به جدیدترین فناوری‌های سامسونگ علاقه‌مند هستند، توصیه می‌شود از Digital Tech Hub در SDC21 بازدید کنند که نمایشگاه دیجیتال فناوری سامسونگ با منابعی است که به راحتی در دسترس‌اند.
Code Lab فرصتی را برای توسعه‌دهندگان ایجاد می‌کند تا مهارت‌های خود را با تجربه برنامه‌نویسی عملی روی نمونه برنامه‌های کاربردی برای آزمایش سناریوهای ساده، تقویت کنند. توسعه‌دهندگان حتی می‌توانند کدهای خود را در دستگاه‌های پیشرفته مانند گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Filp3 از طریق دسترسی از راه دور امتحان کنند.
برای به رسمیت شناختن توسعه‌دهندگان محتوا در طراحی، نوآوری، کیفیت و عملکرد فوق‌العاده، برندگان جایزه بهترین‌های فروشگاه گلکسی ۲۰۲۱ در SDC21 معرفی خواهند شد.
توسعه‌دهندگان و حتی مشتریان نهایی این شانس را دارند که با مشارکت در جمع‌آوری نشان‌های دیجیتال در وب سایت SDC21 برنده گلکسی Z Flip3 شوند. شرکت کنندگان با تماشای جلسات و شرکت در Code Lab و Hacker’s Playground  و همچنین رویدادهای رسانه‌های اجتماعی مانند #mySDCstack و بدست آوردن پنج نشان دیجیتالی یا بیشتر، شانس برنده شدن گلکسی Z Flip3 را خواهند داشت.
SDC21 در ۲۶ اکتبر، ساعت ۱۰ صبح به وقت اقیانوس آرام، در Samsung Newsroom و وب سایت  SDC پخش می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد SDC21، لطفاً از  https://developer.samsung.com/sdc دیدن کنید. اطلاعات بیشتر را نیز می‌توانید در توییتر (samsung_dev) و فیس‌بوک (samsungdev) با هشتگ #SDC21 پیدا کنید.

Twitter Google+ Facebook
85 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها